بر اساس شنیده ها؛
فرمانداران دو شهرستان گرمسیری استان به دلیل کم‌کاری در جذب اعتبارات اشتغال روستایی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد احضار شدند.
کد خبر: ۷۱۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹ 06 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد که عملکرد شهرستان‌های هشت گانه این استان از سوی پروانه نیکمرام قرائت شد، شهرستان‌های کهگیلویه و چرام عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتند تا جایی که این فرمانداران حتی در جلسه هم حاضر نشدند زیرا حرفی برای گفتن نداشتند. 

این درحالی است که شهرستان گچساران با جذب همه سهمیه های خود به دنبال افزایش سهمیه است و بقیه شهرستان‌ها نیز به تناسب انتظاری که از آنها می‌رفت، در این مقوله به خوبی عمل کردند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه گفته است که فرمانداران من به ویژه فرمانداران کهگیلویه و چرام بدانند که من چیزی مهمتر از بحث اشتغال از آن‌ها نمی‌خواهم.

علی‌محمد احمدی از فرماندارانش درخواست نمود تا روی موضوع اشتغال و جذب اعتبارات اشتغال‌زایی وقت و انرژی بگذارند و هنر مدیریتی خود را نشان دهند.

وی گفت: دور زدن تحریم‌ها فقط انتقال پول و ارز نیست بلکه جبران آسیب‌ها به فضای کسب و کار و خلق فرصت‌های اشتغال جدید از اقدامات مهم مورد انتظار است.

احمدی با بیان اینکه دولت برای اشتغال حداقل و حفظ وضعیت موجود برنامه دارد، تصریح کرد: ما در این شرایط انتظار معجزه نداریم اما با اعتبارات خوبی که وجود دارد حداقل نباید شاهد افت اشتغال باشیم.

بر اساس برخی شنیده ها گفتنی است که دو فرماندار مناطق گرمسیری استان یعنی جعفر نیکبخت و هادی فتاحی اصل بعد از ایام الله دهه فجر برای بیان پاره ای از توضیات به استاندار راهی مرکز استان خواهند شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار