فرماندار لنده در جشن انقلاب
ما علمکی که صدقه آقای زنگنه باشد، نمی‌خواهیم. ما یک سوم نفت را برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم. یک سوم نقت حق استان ما است از زیلایی بگیر تا اروه. یک سوم نفت را برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم، چرا اعتبارات نفت یک شهرستان 140 میلیارد تومان باشد و شهرستان دیگری نداشته باشد.
کد خبر: ۷۱۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 06 February 2019

دقت کنید، کارهای که این روزها انجام می‌گیرد، اینها، کارهای دولت است، دولت پای کار است و مصوبات دولت است یکی از کارهای خوب انقلاب این است که تفکیک قوا صورت گرفت. اگر این روزها می‌بیند که اصل تفکیک قوا به خوبی رعایت نمی‌شود.من فرماندار به جای اینکه کار اجرایی انجام بدهیم، در کار قوه مقننه دخالت می‌کنم یا قوه مقننه که کارش قانون گذاری و نظارت است در کار قوه مجریه دخالت کند. این توهین است.

تابناک؛ دارا کریمی‌نژاد فرماندار لنده با مردم بخش موگرمون لنده دیدار کرد و در جمع آنان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: دقت کنید، کارهای که این روزها انجام می‌گیرد، اینها، کارهای دولت است، دولت پای کار است و مصوبات دولت است یکی از کارهای خوب انقلاب این است که تفکیک قوا صورت گرفت. اگر این روزها می‌بیند که اصل تفکیک قوا به خوبی رعایت نمی‌شود.

من فرماندار به جای اینکه کار اجرایی انجام بدهیم، در کار قوه مقننه دخالت می‌کنم یا قوه مقننه که کارش قانون گذاری و نظارت است در کار قوه مجریه دخالت کند. این توهین است.
ما علمکی که صدقه آقای زنگنه باشد، نمی‌خواهیم. ما یک سوم نفت را برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم. یک سوم نقت حق استان ما است از زیلایی بگیر تا عروه.
یک سوم نفت را برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم، چرا اعتبارات نفت یک شهرستان 140 میلیارد تومان باشد و شهرستان دیگری نداشته باشد. چرا سهم ما از حقآبه مارون داده نمی‌شود.

ما برای شهرستان لنده 10 میلی متر مکعب می‌خواهیم. این را در قانون بیاورید، ببیند که چه پول می‌شود. حقوق مردم را باید با قانون گذاری بدهیم. وظیفه استاندار و فرماندار کار اجرایی است. یکی از نعمات انقلاب، مطالبه گری است. نباید در کار همدیگر دخالت کنیم و اصل تفکیک قوا را باید مدنظر قرار دهیم.
شهرستان لنده دومین شهرستان پایلوت برای رفع محرومیت زدایی انتخاب شده و این شهرستان در مدار توسعه قرار گرفته است. ای کسانی که فقط بلد هستید، نق بزنید. سه بار شورای اداری استان در شهرستان لنده تشکیل شده و همه دست به دست هم دهیم برای توسعه. در طول این دو سال بهترین تعامل را برقرار کردیم و شایعه و حواشی نپرداختیم و اعتنا نکردیم.
به امید خدا لنده سرافراز خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
درود بر دکتر کریمی نژاد
موگرمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
جناب کریمی نژاد این ادبیات از شما بعیده لطفا شخصیت خودتون رو بخاطر چهار روز مدیریت به نیروهای بالادستی نفروشید. انشعاب چندین بخش و دهستان با مبلغی بالغ بر 6 میلیارد تومان هزینه کمی نیست برای مردم محروم منطقه.
ضمنا کمک هایی ک به شهرداری های منطقه، جاده های عشایری و روستایی که از جانب وزیر نفت بازگشایی و بهسازی شده همه خدما ت نظام به مردم هست. نباید تنگ نظری های سیاسی و قومی و ضدیت با نماینده باعث بشه پیگیری های ایشون رو صدقه بدونید
سیدعلی موسوی
|
United States
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
واقعاجناب کریمی نژاد این حرفهارومیزند که چه کسی خوشش بیاید.این ادبیات خوبی نیست که بکارمیبریدمردم محروم اندوهمین کمک بزرگی است بددهنی بده. همه ازبددهنی وبدگویی متنفرند.خاک برسرمامردم که تویکی ازمسئولاش باشی. فقط بدون دلسوزمردم نیستی؟؟فقطحرف مفت میزنی.چون لنده ایی نیستی میخوای تودهن مردم تلخ بشه.اقای زنگنه که ازجیبش نمیده ازمال همین مردمه .واقعا حیف جمهوری اسلامی که تومسئولش باشی.
سیدعلی موسوی
|
United States
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
داراخان برارفع محرومیت مردم یه کاری بکن. وظیفه خودتورهاکردی چسبیدی به سیاست ورزی مغرضانه. حرفی بزن که به نفع مردم تموم بشه به رفع محرومیت کمک کنه. درجهت مشکلات مردم ورفع مشکلات حرفی بزن. فقط بدون این پست وصندلی ابدی نیست
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
کنتور گاز و برف آب برای روستاییان هنجار ایران مجانی هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار