کد خبر: ۷۱۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 07 February 2019

در ششمین روز از دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مرکز جراحی محدود شهدای سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استان در یاسوج به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا سرهنگ حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: سپاه همواره جز ارکان حماسه آفرین این استان و کشور بوده است و لازم بود بیمارستانی در شان کارکنان سپاه و مردم ساخته شود.
وی با تقدیر از تلاش های فرماندهان سابق سپاه فتح برای ساخت این بیمارستان افزود: سعی کرده ایم بخش درمانگاهی این مرکز مجهز به امکانات جدید و به روز باشد. .
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این مجموعه از سال 89 در زمینی به مساحت چهار هزار و 300 متر مربع و یک هزار و100 متر مربع محوطه شروع به کار کرد.
خرمدل ادامه داد: این مرکز دارای 6 طبقه شامل یک طبقه زیر زمین و پنج طبقه رو است که دو طبقه بخش جراحی و بستری و سایر طبقات بخش درمانگاهی است .
وی با بیان اینکه طبقه همکف اورژانس دارای 10 تخت بستری و طبقه اول بخش آزمایشگاهی به مساحت 600 متر مربع است اظهار امیدواری کرد که تجهیزات و دستگاه های خریداری شده آزمایشی تا پایان سال نصب شود.
خرمدل ادامه داد: طبقه دوم شامل بخش تخصصی دندانپزشکی ، اندسکوپی و مجموعه تخصصی و طبقه سوم بخش بستری آقایان و خانم ها با 22 تخت بستری است.
وی اضافه کرد: بخش جراحی در طبقه چهارم دارای دو اتاق عمل استاندارد است و همچنین ساختمان داروخانه و چشم پزشکی بیرون از مجموعه با مساحت 300 متر مربع و ساختمان موتورخانه مجهز آن نیز جنب مرکز با مساحت 400 مترمربع ساخته شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار