کد خبر: ۷۱۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 08 February 2019
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گهکیلویه و بویراحمد از امدادرسانی اورژانس هوایی یاسوج به خانم بارداری در مناطق صعب العبور روستای رودریش و مصدوم شدن ۱۲ نفر در پی دو مورد تصادف در استان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان؛ جلال پوران فرد افزود: در پی اعلام این خبر خانم ۲۰ ساله باردار روستای رودریش در مناطق صعب العبور و کوهستانی دیشموک، بلافاصله با توجه به هماهنگی های لازم از طرف eocدانشگاه بالگرد هوایی ۱۱۵ یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: این ماموریت در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه امروز ( ۱۸ بهمن ماه ۹۷ )انجام گرفت که بلافاصله خانم باردار با حضور پزشک از روستا به درمانگاه دیشموک انتقال داده شد.

پوران فرد عنوان کرد: در پی تصادف خودروی پراید و پژو حوالی ساعت ۱۴و ۳۵ دقیقه در محور دهدشت به سوق ۶ نفر مصدوم شدند که ۴ مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس بعد از خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال و ۲ نفر  دیگر مداوای سرپایی شدند.

وی همچنین اشاره ای به تصادف دیگر بین دوخودروی پراید و سمند در حوالی ساعت ۱۵  در محور یاسوج به سپیدار، روستای وحدت آباد کرد و یادآور شد: این تصادف ۶ مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد : یک مصدوم این حادثه مداوای سرپای و  ۵ مصدوم دیگر  توسط تکنسین‌های اورژانس سپیدار آقایان؛ کمال باقری و حامد پاکبازی بعد از انجام خدمات اولیه پزشکی و با اکیپ‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

بنتبر این گزارش از ابتدای بهمن ماه سالجاری تاکنون بیش از ۱۲ مورد امداد رسانی که نیاز سریع به خدمات تخصصی پزشکی داشتند با اورژانس هوایی استان انتقال داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار