کد خبر: ۷۱۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 08 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس در چند ساعت اخیر خبر مشترک همه سایت‌ها و وبلاگ‌های استان کهگیلویه و بویراحمد پر بود از استعفای قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی استان که دلیل استعفا نیز برای همه ابهام‌انگیز و تعجب‌آور بود.

در متن استعفای دکتر کریم رضایی آمده است که به دلیل توهین به خانواده معظم شهید تاجگردون و شخص غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان گچساران در مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داده است.

هنوز اما خبری مصداقی از جزئیات این استعفا در رسانه‌های استان درج نشده تا همه بدانند که چرا و به چه دلیل و از سوی چه کسانی به خانواده معظم شهید  تاجگردون توهین شده چرا که توهین به خانواده شهدا را هیچ جریان و گروه سیاسی در کشور و در استان برنمی‌تابد و رضایی که چنین استعفایی را با چنین متنی نگاشته خود موظف به پاسخگویی است تا بدعتی برای توهین به خانواده معظم شهدا در استان شکل نگیرد.

کریم رضایی باید توضیح دهد که روند توهین از چه موقع بوده و اگر از قبل بوده چرا وی تا پیش از دهه فجر انقلاب اسلامی و هنگامی که فضا هنوز به سمت و سوی جشن‌های پیروزی انقلاب و چهل سالگی آن منتهی نشده بود استعفای خود را اعلام نکرده است.

این روزها که خبرهایی مبنی بر تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی استان شنیده می‌شود و در محافل از تغییر اورنگ ایلامی گفته می‌شود باید از قائم‌مقام مستعفی پرسید که این استعفا با خبر تغییر ایلامی تا چه اندازه تناسب دارد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان باید جوابگو باشد که آیا توهین به خانواده شهید تاجگردون در مجموعه دانشگاه صحت دارد و در صورت صحت چرا با مسببین برخوردی صورت نمی‌گیرد.

به هر حال در هجدهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبرهایی از این دست که از یک سو توهین به خانواده معظم شهدا و از سوی دیگر استعفای یک مدیر در برهه حساس کنونی بوده به هیچ وجه کام مردم استان را شیرین نمی‌کند و موجب التهاب بیشتر در استان می‌شود.

اما سخن دیگر این که دلیل التهاب در فضای کسب و کار استان برخورد دستگاه قضایی با مفسدین نیست و اگر التهابی وجود داشته باشد به عملکرد دو قوه دیگر در استان مرتبط است که در حال حاضر حد و مرزی میان این دو قوه دیده نمی‌شود.

بنابر این گزارش برخی منابع خبر از شروع به کار کریم رضایی در حوزه پارلمانی وزارت بهداشت در مرکز می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار