هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال آقایان؛
یم ذوب آهن در دیداری خانگی در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال آقایان، میهمان خود فرازبام خائیز دهدشت را شکست داد.  
کد خبر: ۷۱۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 08 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امروز جمعه_۱۹ بهمن ماه_ در هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال آقایان تیم ذوب آهن در دیداری خانگی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت به مصاف تیم فراز بام خائیز دهدشت رفت.

نیمه نخست این دیدار  با امتیاز ۱۲ بر ۹ به نفع تیم دهدشت به پایان رسید.
در ابتدای نیمه دوم این دیدار، شاگردان کیوان صادقی، در ذوب آهن با جبران امتیاز عقب مانده، در نیمه دوم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۲۴ نتیجه این دیدار را به سود خود به پایان رسانند.

بر پایه این گزارش، باخت در این بازی آن هم به فاصله یک امتیازی هیچ چیزی از ارزش های تیم مجید پارسایی و بچه هایش کم نکرده است و همچنان تیم با انگیزه فرازبام خاییز دهدشت یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است.

تیم ذوب آهن اصفهان در این بازی با تمام توان خود آمده بود تا شکست پرگل خود را در بازی رفت جبران کند و باتوجه به امتیاز میزبانی با هرچه که در توان داشت سرانجام با اختلاف یک گل در دقایق پایانی توانست از سد فرازبام خاییز عبور کند.

نیم فصل دوم تازه شروع شده است، رستمی سرمربی تیم فرازبام خاییز و بازیکنانش چنانکه میخواهند در کورس قهرمانی بوده و همچنان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشند باید در بازی های بعدی تلاش خود را بیشتر کنند، با توجه به اینکه فرازبام خاییز امسال اولین تجربه خود را در لیگ برتر دارد اما تا اینجا عملکرد فوق‌العاده ای از خود نشان داده است و به جرأت می توان گفت که یکی از پدیده های ادوار لیگ برتر هندبال آقایان است.

تنظیم: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار