مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:
کد خبر: ۷۱۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ 10 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد یا بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد عزت خواهی و استقلال ایران اسلامی است، از همه مردم به ویژه بیمه شدگان ، کارفرمایان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی برای حضور گسترده و باشکوه در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد .

عباس نورمحمدی اظهار داشت : چهل سال از پیروزی تاریخی و باشکوه انقلاب اسلامی سپری شده است و در این چهل سال علی رغم دشمنی و اقدامات دشمنان ایران و اسلام ، راه خود را در مسیر کمال طی کرده و اقتدار خود را بیش از پیش به رخ جهانیان کشیده است .
 وی افزود: مانع تراشی ها و تحریم های دشمنان و بدخواهان نه تنها از اراده ملت بزرگ ایران ذره ای نکاست ، بلکه عزم آنان را برای ادامه راه امام ( ره) و شهیدان و تحقق آرمان های والای انقلاب جزم تر کرد .
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : افزایش فشارها و هجمه های دشمنان و توسل آنها به انواع حربه ها به منظور ضربه به انقلاب اسلامی و ملت ایران ، نشانه آن است که این انقلاب در مسیر صحیح خود ، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده و اتحاد و یکپارچگی و پافشاری مردم بر آرمان های انقلاب ، همه نقشه های آنان را برای دلسردی و دست کشیدن ملت مسلمان و استقلال طلب ایران از آرمان های انقلابی خویش نقش بر آب کرده است .
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود از همه اقشار و هم استانی ها به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان این سازمان برای حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن دعوت به عمل آورده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار