کد خبر: ۷۱۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 10 February 2019
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان با صدور پیامی از مردم استان برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.
در این پیام آمده است: یوم الله بیست و دوم بهمن، سرآغاز حکومت صالحان ، سپیده روشن پیروزی و روز افتخار، عزّت و اقتدار ملّت بزرگ ایران است و بی تردید ؛ گرامی داشت این روز عزیز، تعظیم و پاسداشت هزاران شهید گلگون کفن و ایثارگران  والامقامی است که در عرصه های مختلف ؛ برای به ثمر رسیدن انقلاب، دفاع مقدّس وکسب استقلال کشور، از جان عزیز خویش گذشتند.
اینجانب، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ ازعموم مردم بابصیرت، ولایی و غیور استان دعوت می نمایم همچون سایر هموطنان؛ با حضور گسترده و خروشان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن که جشن بزرگ و ملی پیروزی انقلاب اسلامی است ؛ با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) ، مقام معظّم رهبری و شهدای گران قدر تجدید بیعت و جلوه های عظمت وصف ناپذیر انقلاب و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذارند تا ان شاءا... باردیگر؛ موجبات شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم الهی ؛ فراهم گردد.
والسلام علی عبادالله الصالحین 
رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار