متاسفانه امروز شاهد هستیم از طرف گروه پایداری بذر یاس و ناامیدی به وسیله نمایندگان افراطی بر پهن‌دشت افکار عمومی مردم پاشیده می شود ؛با درست کردن آتش تهیه ، فضا را نا امن و غبارآلود جلوه می‌دهند .
کد خبر: ۷۱۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 11 February 2019

آنچه در ادامه می خوانید از سری یادداشت های تحلیلی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است  که تحریریه تابناک به منظور احترام به نظر مخاطبان اقدام به درج آن می نماید و این به معنی تایید یا تکذیب مطلب مورد اشاره نیست. شما هم می توانید نکته نظرات خود را در تایید ، تکذیب و یا نقد آن بیان کنید.
بسم الله الرحمن الرحیم 
فتنه نمایی جبهه پایداری چرا ؟

تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بر بام چهل سالگی نشسته است و در آستانه عصر جدید است و بر این تاریخ پر ماجرا تا چندی دیگر ، برگه‌های نو افزوده می شود ، و کسی جز خدا نمی داند که بر این اوراق ، چه نوشته خواهد شد. 
ولی حکمت و قانون الهی ، یک اصل مسلم و انکار ناپذیر و آزمایش شده را فراروی ما نهاده است و آن به لسان قرآن کریم این است :( ان الله لا یغیر ما به قوم حتی یغیرو ما به انفسهم ) و گواه صدق این قانون عام هزاران مصداق روشن تاریخی است که یکی از آنها پیروزی شگفت انگیز انقلاب اسلامی ایران و فروپاشی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران است .
پس آنچه بر اوراق آینده انقلاب اسلامی در ماههای آینده رقم خواهد خورد ، ثمره شیرین یا تلخ بذرهایی است که ما امروز بر زمین می افشانیم.
متاسفانه امروز شاهد هستیم از طرف گروه پایداری بذر یاس و ناامیدی به وسیله نمایندگان افراطی بر پهن‌دشت افکار عمومی مردم پاشیده می شود ؛با درست کردن آتش تهیه ، فضا را نا امن و غبارآلود جلوه می‌دهند . 
پایدارچی‌ها چه در درون مجلس چه در بیرون ، پروژه فتنه‌نمایی و دشمن انگاری را به راه انداخته و از رد صلاحیت گسترده در آینده حرف می زنند . 
ماجرای فتنه ۹۸ از سوی جبهه پایداری چگونه و با چه هدفی مطرح می‌شود ؟ کریمی قدوسی در راهرو مجلس از دو التهاب بزرگ در سال 98 خبر می‌دهد و می‌گوید : مجلس مثل مجلس ششم اعتراض و تحصن می‌کند در لابلای کلامش برداشت می شود که اینها رد صلاحیت می‌شوند پس ، مجلس به تحصن و اعتراض دست می‌زند . 
آن زمانی که این صحبت‌ها را کرده ۷۷ روز از سال ۹۸ باقی مانده و حداقل ۳۳۶ روز تا اسفندماه سال آینده ( زمان برگزاری انتخابات مجلس ) مانده است . 
البته تنها کریمی قدوسی نیست که از فتنه ۹۸ صحبت میکند ؛ آقای محسن کوهکن همفکر کریمی قدوسی انتخابات مجلس را آبستن فتنه می‌داند با این نظر که عوامل خارجی نقش دارند و به اقداماتی شبیه ترورهای سال‌های ۵۸ تا ۶۰ اشاره دارد .
آقای سعید جلیلی از فتنه زرد سخن به میان می‌آورد ایشان بر مبنای کدام اطلاعات و مدارک کافی و مستند و بر اساس چه داده هایی از فتنه زرد حرف میزند ؟ اگر این حرف ها حدس گمان و تحلیل است آقای سعید جلیلی و همفکرانش باید پاسخگو باشند زیرا غبارآلود کردن فضای جامعه و یاس و التهاب ، گناه بزرگ و ظلم به امنیت مردم است . 
جای سوال است چرا چنین افرادی بر رفتارهای تنگ نظرانه اصرار می ورزند و با فتنه‌نمایی و دشمن‌انگاری عرصه را بر نیروهای انقلابی و خودی تنگتر می‌کنند .
به قول نماینده شجاع تهران دکتر وکیلی : آنچنان مسابقه فتنه نمایی شدید شده که حتی برای سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی که از چهره‌های شناسنامه‌دار اصولگرایی است برای ۲۲ بهمن در کرج شرط می‌گذارند و طومار نهی می نویسند . 
حسن ختام مقاله این است که : در شرایط کنونی کشور ، عقل و شرع و عرف عقلا به ما حکم می‌کند که درگیری و اختلاف ، تشنج و شایعه پراکنی را به یکسو نهیم و با اراده ای استوار و با الهام از آیین مهر و صفا ، با عشق به هم ،به کار سامان بخشی به نابسامانی‌های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی بپردازیم و برای نجات نسل جوان از گرداب سرگردانی و بی شغلی و ناتوانی در تشکیل خانواده که سرآمد نگرانی های آزار دهنده است چاره‌ای بیندیشیم که فردا خیلی دیر است . 
قرآن شریف از منازعه نهی می کند و می فرماید : 
(ولا تنازعوا فتفشلو و تذهب ریحکم )با هم نزاع نکنید که سست شوید و هیبت شما از بین برود . 
امید است کلام الهی را سرمشق گفته‌ها و نوشته‌های خود قرار دهیم .

حمید محمدی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار