تابناک گزارش می دهد/
سرپرست فرمانداری دنا گفت:دنا نشینان در طلیعه دهه پنجم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن‌ 1397، شکوه وحدت، عزت، عظمت و اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۷۱۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 11 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،صبح امروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار گردید.

در این مراسم مردم انقلابی شهرستان دنا در طلیعه دهه پنجم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن‌ 1397، شکوه وحدت، عزت، عظمت و اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند.

حضور دنانشینان کهگیلویه و بویر احمد در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب + تصاویر

نادیا صداقت سرپرست فرمانداری شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگاران شهرستان دنا اظهار کرد:مردم ولایت مدار شهرستان دنا در باران و هوای سرد با شور و احساس انقلابی برای دفاع از نظام و کشور و ملیتشان و آرمان های امام راحل یک بار دیگر در راهپیمایی حضور یافتند و این پیام مهمی برای دشمنان قسم خورده این مملکت است تا بداند این مردم از شرف، عزت و انقلاب و نظامشان دفاع می‌کنند و عقب نشینی نمی‌کنند.

حضور دنانشینان کهگیلویه و بویر احمد در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب + تصاویر

رئیس شورای تامین شهرستان دنا با اشاره به اینکه امسال نیز شاهد برگزاری یک راهپیمایی آرام با نظم و امنیت کامل بودیم،بیان کرد:چهلمین راهپیمایی انقلاب، صبح امروز با حضور مردم شهرستان دنا همچون سایر شهرهای کشور برگزار گردید و باید ایمان داشته باشیم که  اتحاد و همبستگی می‌تواند، موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شود.

انتهای پیام/

گزارش:جانی پور سی سخت

 برای مشاهده تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن کلیک کنید

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار