کد خبر: ۷۱۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 11 February 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمدازچرام، مردم شهر چرام باحضور گسترده مراسم یوم الله ۲۲بهمن را برگزار کردند.
حضور پرشور جوانان در این مراسم یکی از نکته های بارز راهپیمایی بود.
درابتدای این مراسم امام جمعه چرام ضمن خیر مقدم به مردم مومن و انقلابی چرام از حضور حماسی آنان با وجود شدت بارندگی تشکر وقدردانی کرد.
در ادامه مراسم  نماینده کهگیلویه بزرگ در سخنانی از مردم بخاطر شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن تشکر کرد و گفت: دشمنان انقلاب تمام تلاش خودرا برای نا امید کردن مردم بکار برده و می برند و مخالفان نظام در داخل ایران نیز با آنها همصدا شده اند اما این مردم با همه مشکلات اقتصادی و مشکلات معیشتی وجوانان بیکار وسختی زندگی همچنان  پای انقلاب مانده واجازه تعرض به ایران اسلامی را به دشمن داخلی وخارجی نخواهند داد.
سردارهاشمی پور افزود:دشمنان تصور میکردند با بودن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نخواهند کرد اما  حضور تمامی مردم ایران اسلامی به آنان ثابت کرده که خیال خام داشته اند و مردم همچنان در پای انقلاب مانده و از آن نگهداری می نمایند.
هاشمی پور در ادامه سخنان خود خطاب به سیاسیون گفت:  هر عقیده ومرامی که دارید داشته باشید ، چپ وراست اما  برای توسعه شهر چرام تلاش کنید با کارشکنی ونق زدن ها مشکلی حل نخواهد شد من به تنهایی نمی توانم کاری از پیش ببرم شما هم باید کمک کنید تا بتوانیم چرام را به سمت توسعه ورشد رهنمون کنیم.
وی خطاب به مسئولان اظهار کرد: زمان تجدید نمی شود واگر از دست رفت جبران نخواهد شد این مردم که همچنان در مراسمهای مختلف شرکت می کنند مستحق خدمت هستند باید به این مردم خدمت کنید زمان تکرار شدنی نیست.
هاشمی پور بااشاره به ضرورت استفاده ازفرصت ها و همکاری ادامه داد:آیا کسی می تواند سن بنده را دوسال کم کند تا من هر چه می خواهد به او بدهم ، نمی شود بنده هم به عنوان خادم مردم در کنار شما تلاش خواهم کرد تا شهرستان را به سمت توسعه ورشد ببریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
عدل غیر از دروغ هیچ و بارش نیسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار