امام جمعه لیکک :ما در حال اماده سازی  و پیش بینی  ظرفیت ۲۵هزار نفری جمعیت هستیم که در چند سال اخیر به لحاظ کمی برترین رخداد فرهنگی در شهرستان ما خواهد بود و به همین خاطر ما باید بسترها را آماده کنیم .
کد خبر: ۷۱۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 12 February 2019
نشست دبیر اجرایی یادواره کشوری شهدای ایل بزرگ بهمئی و فرمانده سپاه ناحیه بهمئی با اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از بهمئی ، در این نشست سرگرد پسنده فرمانده سپاه ناحیه بهمئی ضمن تبریک به مناسبت چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت :این نشست به مناسبت یادواره سرداران و شهدای ایل بزرگ بهمئی سراسر کشور است که جا دارد از همه دست اندرکاران این یادواره بزرگ تقدیر و تشکر کنم .
سرگرد پسنده گفت:به عنوان خادم شهدا و خادم همه بسیجیان شهرستان انتطار داریم همه اصحاب رسانه این رخداد عظیم و ملی را که در ۱۶اسفند به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار می گردد پوشش خبری دهند و از امروز استارت این کار را در یک فضای همدلی و صمیمی انجام دهیم .
 
حضور ۲۵ هزار نفری بزرگترین رخداد فرهنگی استان در لیکک /بهمئی ها بسترها را آماده کنند

امام جمعه لیکک در ادامه این نشست ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال حضور مردم با توجه به آماری که تا کنون رسیده از افزایش و رشد ۳۰تا ۴۰درصدی جمعیت بوده است که یک پیام مهم و بزرگ داشت که نقشه دشمنان را نقش بر آب می کرد و همه امپراطوری رسانه غرب که در طول این ایام بر بستر مشکلات اقتصادی سوار شدند یک نقطه شکست برای دشمنان خواهد بود .
افروغی افزود:به عنوان یک خادم فرهنگی و سرباز فرهنگی  در بحث یادواره پای کار هستیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که هر چه باشکوه تر این یادواره انجام شود .
وی گفت :ما در حال اماده سازی  و پیش بینی  ظرفیت ۲۵هزار نفری جمعیت هستیم که در چند سال اخیر به لحاظ کمی برترین رخداد فرهنگی در شهرستان ما خواهد بود و به همین خاطر ما باید بسترها را آماده کنیم .
سرهنگ منصوری دبیر اجرایی یادواره شهدای  ایل بزرگ بهمئی هم گفت :خبرنگاران به فرموده مقام معظم رهبری پیش قراولان عرصه حفط ارکان نظام و مرزهای فرهنگی و مصادیق امانتداری هستند و تلاش می کنند تا جامعه را به درستی به تصویر بکشند .
سرهنگ منصوری گفت :مدت دو سال هست که استارت یادواره کشوری ایل بزرگ بهمئی را زدیم و جلساتی برگزار کردیم و دیدارهایی هم با خانواده شهدا داشتیم و این یادواره ایل بزرگ بهمیی یک کار بسیار عظیم هست و شهرستان بهمیی میزبان شهدای بهمئی سراسر کشور است .
سرهنگ منصوری تصریح کرد:هدف ما شناسایی شهدای ایل بزرگ بهمئی است و اصحاب رسانه می توانند نقش بسزایی داشته باشند .
گزارش و عکس : روانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار