کد خبر: ۷۱۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 12 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس ، امروز در نشستی با حضور سردار انصاری فرمانده انتظامی استان، امام جمعه، بخشدار، رئیس دادگستری و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی در دفتر شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی در خصوص مشکلات حوزه انتظامی چاروسا بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این نشست ضمن خیر مقدم از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و عنوان کرد: لازم می دانم از امنیتی که امروز با تدبیر شما و همکارانتان در استان و همچنین از همکارانتان در شهر قلعه رئیسی و پاسگاه کوشک تقدیر و تشکر کنم.

وی نیرو انتظامی را نماد اقتدار دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی ضامن تامین امنیت و آرامش عمومی است و این امر زمینه رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه را فراهم می کند. 

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه تلاش شود تیراندازی را در سطح مراسمات و عروسی ها جمع آوری شود یادآور شد: این تیراندازی هم خطرات خاص خود را دارد و هم سبب مشکلاتی در مراسمات می شود که امیدواریم با اقتدار بیشتری برخورد و جمع آوری شوند.

سیدحسن آرمند رئیس شورای اسلامی شهر هم در این نشست با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به امنیت سطح استان اشاره و گفت: جای تقدیر است که امروز استان ما به برکت نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و حوزه قضایی از استان های امن کشور محسوب می شود که لازم می دانم از این زحمات شبانه روزی همکاران شما تقدیر و تشکر کنیم.

وی به نبود پلیس راهور در این شهر اشاره و گفت: شهر قلعه رئیسی از شهرهای شلوغ در زمینه ترافیکی است که این شلوغی در ایام نوروز بیشتر تداعی می شود که امیدواریم نسبت به مستقر شدن پلیس راهور به صورت مستقل همکاری بیشتری صورت بگیرد و همچنین در خصوص اعتبارات جریمه های رانندگی اعتبارات بیشتری را به این شهر اختصاص دهید.

علی محمودی بخشدار چاروسا هم در این نشست با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: نیروی انتظامی برخاسته از دل مردم، همراه مردم و نماد امنیت و اقتدار نظام است.

بخشدار چاروسا خواستار نصب دوربین در سطح شهر و پاسگاه انتظامی کوشک شد و ادامه داد: با نصب دوربین در سطح شهر قلعه رئیسی و پاسگاه انتظامی کوشک می توان تخلفات و اتفاقات احتمالی را کاهش داد.

در ادامه سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور برقراراست مدیون خون شهدا و صبر و ایثار خانواده معظم شهدا است. 

وی تصریح کرد: امنیت واقعیتی است که در دین اسلام بسیار به آن اشاره شده و میهن عزیزمان امنیت امروز خود را مدیون تلاشها و زحمات بی شائبه فرزندان شجاع و غیور مردم ایران اسلامی در نیروهای نظامی و انتظامی است. 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه منطقه چاروسا و قلعه رئیسی دارای نخبگان بسیاری در سطح کشور و استان است گفت: امام جمعه این شهر حجت‌الاسلام صلواتی از نخبگان و از ائمه جمعه توانمند در استان است که امیدواریم مردم این منطقه قدردان ایشان باشند.

سردار انصاری پور به هماهنگی نیروی های انتظامی و قضایی استان اشاره و اضافه کرد: امروز در سطح استان بین نیروی های سپاه پاسداران، حوزه قضایی، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی یک هماهنگی و همکاری بسیار بسزایی مشاهده می شود که جای تقدیر دارد و همین هماهنگی سبب شد تا امروز استان جزء استان های امن کشور قرار بگیرد.

وی از افزایش کادر نیروهای انتظامی استان در سال جدید خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا پاسگاه هایی که ساختمان آنها قدیمی و فرسوده است بازسازی شود و همچنین تحولی را در سال گذشته در زمینه تجهیز خودرویی نیروی های انتظامی به وجود آوریم.

انصاری به نبود پلیس راهور در شهر قلعه رئیسی اشاره و خاطرنشان کرد: در گذشته به صورت موقت پلیس راهور در این شهر راه اندازی شد اما به علت کمبود خودرو به تعویق افتاد که تلاش خواهیم کرد یک دستگاه خودروی پلیس راهنمایی و رانندگی و یک کادر پلیس راهور را در این شهر راه اندازی کنیم.

فرمانده انتظامی استان از تجهیز کلانتری و پاسگاه کوشک منطقه چاروسا خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار