کد خبر: ۷۱۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 12 February 2019
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار در پیام مشترکی از حضور حماسی و پرشور مردم شریف استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدردانی کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است: خداوند بزرگ و بلند مرتبه را شاکر و سپاسگزاریم که در چله انقلاب و روز اتحاد و همبستگی ملت رشید و بزرگ ایران اسلامی مردم فهیم ،غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد در زیر باران و برف و در سرمای شدید سر از پا نشناختند و همراه و همصدا فریاد انزجار از دشمنان و بیگانگان سر دادند و همگام با هم ،پشتیبانی خود را از آرمان‌های نظام و انقلاب اعلام کردند.
این پیام می افزاید: مردم غیور و سلحشور این استان همچون سالهای گذشته و حتی پرشور تر و مصمم تر به صحنه آمدند و فریاد برآوردند تا آخرین قطره خون پای آرمانها و ارزشهای والای نظام می ایستند و اجازه نخواهند داد استکبار جهانی و ایادی دست نشانده شان با هجمه ها و تبلیغات سیاه و پوشالی خود خللی در راه توسعه و پیشرفت این انقلاب الهی ایجاد کنند.
آیت الله ملک حسینی و احمدی به طور ویژه از آحاد ملت به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد که در برنامه‌ های مختلف چهل سالگی انقلاب خوش درخشید و در روز 22 بهمن ماه امسال حماسه ای دیگر خلق کردند تشکر و قدردانی کردند و امیدوارند با خدمت رسانی بیشتر و هر چه بهتر قدر این عزت ،سربلندی و افتخار عظیم و بزرگ را بشناسیم و پاس نهیم.
در ادامه این پیام آمده است: این حضور صمیمی، گرم و پر نشاط پیامی شفاف و صریح به مسئولان کشور است که قدردان حضور حماسی و پشتیبانی و حمایت های به موقع آن ها از این انقلاب و کشور باشند.
در بخش پایانی این پیام امده است: حضور حماسی و پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که این مردم غیرتمند و آگاه همواره در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در خط مقدم بودند و امیدواریم همه مسئولان قدر این حضور پرشور را بدانیم و با خدمتگذاری و تلاش بیشتر در راستای سازندگی استان، قدردان زحمات و تلاش آگاهانه و با بصیرت مردم خوب استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار