کد خبر: ۷۱۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 13 February 2019
نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هادی در روستای رودبال گچساران با اعتباری بیش از 9 میلیارد ریال به بهره‌‌برداری رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس ،  عصر امروز در آیینی با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن، نماینده مردم گچساران، فرماندار، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه وبویراحمد و دیگر مسوولان طرح هادی روستای رودبال گچساران به مرحله بهره‌برداری رسید.
غلامرضا تاجگردون در حاشیه افتتاحیه طرح هادی در روستای رودبال گچساران  با بیان اینکه این روستا در بویراحمد گرمسیر واقع و دارای جمعیتی 18 خانوار است، اظهار کرد: طرح هادی روستای رودبال با اعتباری بیش از 9 میلیارد ریال هم اکنون به بهره برداری رسیده است.
 
بهره‌برداری از طرح هادی روستای رودبال گچساران با اعتباری بیش از 9 میلیارد ریال

 وی ادامه داد: در این طرح چهار هزار و 500 مترمربع  ساماندهی فضا از جمله سنگ فرش صورت گرفته است.
 نماینده مردم گچساران عنوان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی طرح هادی در روستاهای هدف گردشگری از جمله دیل، سربیشه و مارین، بی بی حکیمه ، امامزاده ضامن و چم بلبل در  شهرستان های گچساران و باشت آغاز شده است.
 تاجگردون ابراز کرد: در سال آینده برای اجرای طرح هادی در روستاهای کشور 4200 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده  است.
 وی با بیان اینکه در سالجاری برای اجرای طرح‌های عمران روستایی درکشور 20 هزار میلیارد اعتبار اختصاص داده شده، گفت: تا کنون 50 درصد این اعتبارات جذب شده است.
نماینده مردم گچساران خاطرنشان کرد: دولت توجه خاصی برای ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و رفاهی در روستاها دارد و با اجرای طرح‌های هادی در روستاها می‌توان زمینه کسب وکار و اشتغال در روستاها و همچنین از مهاجرت معکوس به شهر جلوگیری به عمل آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار