از سری رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان در هفته شانزدهم لیگ برتر فردا پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه تیم لیگ برتری فرازبام خاییز دهدشت میزبان تیم زاگرس اسلام آباد است.  
کد خبر: ۷۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 13 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت؛ از سری رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان و در هفته شانزدهم این رقابت ها، در یک دیدار حساس و بسیار مهم، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در خانه خود میزبان تیم صدر نشین زاگرس اسلام آباد است.
تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت تنها نماینده کهگیلویه بزرگ و یکی از دو تیم نماینده استان در رقابت های لیگ برتر هندبال، در اولین سال حضور خود تا هفته پانزدهم تاکنون بسیار رویایی عمل کرده است و تیم های بزرگی را در خانه خود به زانو درآورده است.
تیم هندبال فرازبام خائیز در بازی فردا چشم انتظار حضور تماشاگران همیشگی خود در سالن است و باید با حضور پرشور و تشویق های بی امان خود یاریگر تیم محبوب شهرمان باشیم.
در بازی فردا در سالن شهید باهنر که به صورت زنده از سیمای استانی دنا پخش خواهد شد باید تعصب و غیرت همیشگی شهرمان دهدشت را به همه ثابت کنیم و تا آخرین ثانیه یکصدا و هماهنگ تیم خود را تشویق کنیم.
بر پایه این گزارش این دیدار حساس روز پنجشنبه 25 بهمن ماه سال جاری ساعت 16 عصر در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت برگزار می شود.

تیم هندبال فرازبام دهدشت هم اکنون با 18 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر هندبال قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار