کد خبر: ۷۱۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 15 February 2019
نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری این شهرستان و مهمانانی از استان خوزستان جهت برگزاری یادواره بزرگ سرداران و شهدای ایل بزرگ بهمئی در محل فرمانداری بهمئی برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه شهرستان بهمئی در این جلسه با تقدیر از حضور آگاهانه ملت ایران به خصوص مردم شهرستان بهمئی، گفت: اگر در بهار رنگین کمان درست می شود به دلیل شکست نور است،این قدرت خدا بود که جلوه گری کرد و حضور پرشور مردم حماسه بزرگی در چهلمین سالگی انقلاب رخ داد و این خود یک پیروزی بزرگی بود.
حجت الاسلام افروغی افزود: شهدا، ولایت و عنایات امام عصر(عج) از مهمترین مباحثی بود که انقلاب ما را در طی چهار دهه گذشته از هرگونه بلایا مصون داشت.
امام جمعه شهرستان بهمئی تصریح کرد: یکی از قدرت های نظام جمهوری اسلامی ایران همان مسیری است که لحظه به لحظه شهدا برای ما ترسیم کردند.
وی خطاب به برگزار کنندگان مراسم یادواره شهدای ایل بزرگ بهمئی گفت: گستردگی کار زیاد است ؛ما باید آمادگی میزبانی بیش از ۲۵هزار نفر جمعیت را داشته باشیم ،چرا که حجم کار و برنامه ها بسیار بالا است.
افروغی گفت:با توجه به حجم بزرگ کار و حضور میهمانانی از شهرستان های مختلف استان و استان های همجوار، مسئولیت هر شخص با صدور احکام مشخص می شود که بلافاصله باید کمیته های تخصصی شکل گرفته و کارهای مربوط به این یادواره عملیاتی شوند.
امام جمعه لیکک افزود: با توجه به تغییرات جوی باید مدیریت بحران تدابیر لازم را برای احتمال بارندگی در روز برگزاری یادواره لحاظ کرده و مدیریت جامعی برای شرایط خاص در نظر گرفته شود.
 
آزمونی مهم برای دستگاهای اجرایی شهرستان بهمئی
 
در ادامه نیز سرگرد پاسدار باقر پسنده با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت: حضور یکپارچه ملت ایران در روز ۲۲بهمن سیلی محکمی به سر و گردن استکبار جهانی زد.
وی افزود: این حماسه حضور دو پیام مهم برای همه مسئولان و جهانیان در پی داشت ،اول اینکه در همه شرایط پشتیبان و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و پیام دوم به مسئولان بود که مردم حامی شما هستند و هیچگاه مقابل استکبار سرتعظیم فرود نخواهند آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد: مادامی که این مردم حامی نظام و انقلاب هستند هیچ خطری انقلاب را تهدید نمی کند و مسئولان نیز باید به وظایف خود به درستی عمل کنند چرا که در راهپیمایی امسال شاهد افزایش۲۰تا ۴۰درصدی مردم نسبت به سال های گذشته بودیم.
شعبان بهمئی در ادامه با توجه به نقش فضای مجازی در ترویج فرهنگ شهید و شهادت گفت: ترویج فرهنگ ایثار شهادت می‌تواند در فضای مجازی کنونی مفید باشند و این ما هستیم که نیازمند توسل به شهدا هستیم بنابراین استفاده از ظرفیت جانبازان و آزادگان لازم و ضروری است.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: بهره مندی از ظرفیت عظیم خانواده های معظم شهدا و ایثار گران در این یادواره می تواند نقش موثری در کیفیت بخشی به آن داشته باشد چرا که از همه ظرفیت ها باید استفاده شود.
در پایان این نشست فرماندار بهمئی  گفت:وظیفه می دانم به عنوان خادم مردم ولایتمدار بهمئی از حضور حماسی و در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کنم.
سنایی افزود:یادواره شهدای ایل بهمئی بزرگرترین رویداد فرهنگی شهرستان است که امیدوارم این یادواره به خوبی برگزار شود.
سنایی ادامه داد : این یادواره یک ازمونی مهم برای دستگاههای اجرایی شهرستان است و می طلبد تمام زوایای امور مورد رصد قرار گیرد و امکانات رفاهی و خدماتی و امنیتی و … به نحوه احسنت اجرا گردد تا در مقابل شهدا سر بلند باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار