در متن خبر آمده است : مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اس ویژه فرهنگیان با همکاری اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان ایران را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۱۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 15 February 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته خبری بر روی خروجی برخی پایگاه های خبری قرار گرفت که تیتر آن از شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو برای فرهنگیان خبر می داد.
در متن خبر آمده است : مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اس ویژه فرهنگیان با همکاری اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان ایران را اعلام کرد.
 در این طرح ام وی ام ایکس 33 اس اتومات اسپرت با قیمت 191 میلیون تومان به فروش خواهد رسید که پیش پرداخت پیش بینی شده برای خرید این خودرو 66 میلیون و 850 هزار تومان خواهد بود.
مدت اقساط بازپرداخت نیز از 12 تا 60 ماه منعطف بوده و اقساط ماهیانه با بازپرداخت 12 ماهه، 11 میلیون و 751 هزار تومان ، بازپرداخت 24 ماهه، 6 میلیون و 636 هزار تومان، بازپرداخت 36 ماهه 4 میلیون و 982 هزار تومان، با بازپرداخت 48 ماهه 4 میلیون و 196 هزار تومان و بازپرداخت 60 ماهه 3 میلیون و 760 هزار تومان پیش بینی شده است.
زمان تحویل خودروهای ثبت نامی نیز 30 روزه کاری بوده و همه خودروها دارای گارانتی سه ساله و یا 60 هزار کیلومتر خواهند بود. همه محصولات نیز شامل سرویس اولیه رایگان هستند.
 
یک پیشنهاد عجیب خودرویی برای فرهنگیان!

اما برخی از فرهنگیان در خصوص این خبر انتقاداتی داشتند چرا که معتقد هستند ، نه قیمت خودرو و نه اقساط آن هیچگونه تناسبی با وضعیت حقوقی فرهنگیان ندارد. به عنوان مثال یک فرهنگی به خبرنگار تابناک گفت : به نظر می رسد هدف از انتشار این آگهی چیز دیگری باشد نه کمک به فرهنگیان! چرا که پیش پرداخت مبلغی حدود 67 میلیون تومان برای بیشتر فرهنگیان بسیار غیر ممکن به نظر می رسد.
این فرهنگی به وضعیت حقوق ماهیانه اکثریت فرهنگیان هم اشاره کرد و افزود : اقساط ماهانه در بالاترین دوره بازپرداخت یعنی 60 ماهه یا 5 ساله 3 میلیون و 760 هزار تومان در حالی است که بیشتر فرهنگیان به ندرت حقوق ماهیانه بالای 3 میلیون تومان را دارند! حال این چه شرایط ویژه ای برای فرهنگیان است ، مشخص نیست!
از طرف دیگر با یک ضرب و تقسیم ساده مبلغ 191 میلیون تومانی این خودرو با احتساب پیش پرداخت 67 میلیونی و اقساط 60 ماهه ، بیش از 292 میلیون تمام می شود! حال این سوال مطرح می شود که ویژه بودن آن برای فرهنگیان به چه معنا است؟ آیا در بازار فروش و بنگاه های معاملاتی برای دیگران ، شرایط به همین وضع نیست؟
نکته جالبتر اینکه ، شرکت مدیران خودرو طی آگهی قبلی خود مدت زمان معینی را برای فروش ویژه خودروهای خود اعلام کرده بود و دقیقا 1 روز قبل از پایان مهلت فروش این آگهی از شرایط ویژه برای فروش به فرهنگیان خبر می دهد!
در آگهی قبل مدیران خودرو آمده است : "مدیران خودرو فروش محصولات برند ام وی ام را از روز شنبه مورخ 97/11/06 لغایت 97/11/26 با قیمت قطعی و به تعداد محدود ویژه دهه مبارک فجر منتشر کرد." امروز روز پایان مهلت این آگهی است که این شرکت دیروز خبر شرایط ویژه فروش اقساطی به فرهنگیان را اعلام کرده است و تنها تفاوت این شرایط با شرایط قبلی آگهی عمومی افزایش اقساط از سقف 48 ماه به 60 ماه است !
و اما نکته مهمتر اینکه در این آگهی از همکاری تعاونی فرهنگیان سخن به میان آمده است. حال باید از تعاونی فرهنگیان سوال شود در کدام فروشگاه های شما اجناسی با این قیمت ها و اقساط به فروش می رسد که در این زمینه برای فروش چنین خودروهایی با چنین قیمت ها و اقساطی با "مدیران خودرو" همکاری می کنید؟
و در پایان مطمئنا هدف از انتشار این آگهی کمک به فرهنگیان نبوده است ! چون این شرایط هیچگونه تناسبی با شرایط عامه فرهنگیان ندارد اما دلیل این پیشنهاد ویژه برای فرهنگیان ! را باید خود مدیران این شرکت و مسئولین تعاونی فرهنگیان بیان کنند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
حتما ....تر از فرهنگیان پیدا نکرده اند
شکوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
دوستان ماشینهای چینی فقط ظاهری زیبا دارند فریب نخورید بروید دنبال ماشینهای با کیفیت
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
با سلام
خوهران وبرادران عزیز قیمت 191 میلیون برای خودرویی که موتور ان یعنی اساسی ترین قسمت ان از تکنولوژی رده خارج اروپا در تولید ان استفاده شده خیلی خیلی کذایی است 90 میلیون هم نمی ارزد .امروزه در کشورهای پیشرفته از این موتور ها اصلا اجازه استفاده داده نمی شود ،موتور ماشین باید از نوع اصلاح شده با الایندگی نزدیک به صفر و مصرف زیر 6 لیتر باشد .به این موتور ، موتور های پیشرفته ویا فوق پیشرفته می گویند امریکا ، اروپا، ژاپن ، و کره جنوبی، دارای تکنولوژی ساخت این نوع موتور ها هستند چین هنوز در جایگایی نیست که بتواند این نوع موتور ها را طراحی و تولید کند .ولی با کپی برداری ظاهر وبدنه انرا زیبا جلوه می دهند زود مستهلک و فرسودگی ان سریع است اگر خواستید تمیز بماند ماهی یکبار از ان استفاده کنید وبقیه ایام پوش روی ان بکشید ودر داخل پارکینک بماند و کادو پیچ باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار