خطیب جمعه چرام:
خطیب جمعه چرام : اگر بخواهیم جلوی عملیات کور تروریستی گرفته شود باید تهدید رژیم صهونیستی جدی گرفته شود چون تمام ناامنی منطقه ، تحرکات مرزی و ترورها در ایران با حمایت و نقشه آمریکا ، سعودی و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۷۱۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 16 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از چرام؛ امام جمعه چرام ظهرامروز درخطبه های عبادی، سیاسی نمازجمعه بیان کرد: در ابتدای دهه پنجم انقلاب و بعد از جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ،گروهک تروریستی جیش الظلم به اتوبوس مرزداران شجاع سپاه حمله کرد و ۲۷ تن از این عزیزان را به شهادت رساند، توجه به نکاتی مفید است:
حجت الاسلام سیدنورالله افشار گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌اساس و همیشگی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت" تل‌آویو هر روز علیه تهران اقداماتی انجام می‌دهد" که گروههای تروریستی مثل جیش الظلم با حمایت موساد و سیا چنین اقداماتی را انجام می دهند.
حجت الاسلام افشارافزود: دشمن صهونیستی که روزی در آرزوی توسعه سرزمینش از نیل تا فرات بود ، حال به برکت جبهه مقاومت عقب نشینی تا دیوار حایل مرزی اش کرده است . ازایران اسلامی عصبانی اند. رژیم صهونیستی به دنبال انتقال بحران از محور مقاومت به داخل مرزهای ایران است.

وزارت خارجه بایدموضع قاطع مقابل رژیم صهیونیستی بگیرد


وی گفت: اگر بخواهیم جلوی عملیات کور تروریستی گرفته شود باید تهدید رژیم صهونیستی باید جدی گرفته شود چون تمام ناامنی منطقه ،تحرکات مرزی و ترورها در ایران با حمایت و نقشه آمریکا ،سعودی و رژیم صهیونیستی است.
خطیب جمعه چرام بیان کرد: بعضی که میگویند ما حواسمان به مرزهای خودمان باشد،دشمن با تفکر علوی وپیروی از اهل بیت( ع)،ما مشکل دارند، در عربستان سعودی، یك وهابى ۴۰ ساله در جنایتى وحشتناك، كودك شیعه ۶ ساله را به جرم محبت به پیامبراسلام(ص) و خاندان مطهرشان، در برابر چشمان مادرش در مدینه منوره حرم امن نبى مكرم اسلام، به شهادت رساند. قاتل، كودك را تنها به جرم شیعه بودن و دوستدارى اهل بیت(ع) به شهادت رساند، دشمنان چنین بغضی از ما پیروان اهل بیت( ع) دارند.
حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار داشت: وزارت خارجه باید موضع قاطع مقابل رژیم صهونیستی بگیرد تا شاهد چنین اقداماتی نباشیم.
امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: تا وقتی حریف و گروهک های تروریستی وابسته امکان بازی در زمین خودی را پیدا می کنند، تکرار حوادث تروریستی امروز و دهها شهید بی گناه، پایان نخواهد یافت.
وی گفت: ضربه به سران اصلی گروهک جیش الظلم و تکرار عملیات های فوق پیچیده اطلاعاتی _ عملیاتی هم چون دستگیری عبدالمالک ریگی باید صورت پذیرد و انها به سزای اعمالشان برسند، تا دشمن دوباره ضرب شصت اطلاعاتی _ عملیاتی جمهوری اسلامی را بچشد. ضمن اینکه جمهوری اسلامی ثابت کرده که از چنین توان بالایی برخوردار است.
خطیب جمعه چرام بیان کرد: این شهدای مظلوم، نه اولین و نه آخرین شهدای تامین امنیت نظام و کشور هستند، ضمن پاسداشت مجاهدت های آنها و سلام بر ارواح مطهر این شهدای عزیز باید دقت کردکه دشمن با تحرکاتی از این دست نتواند امنیت روانی مردم را مخدوش و اولویت های نظام را در این شرایط حساس دست کاری کرده و تغییر بدهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار