کد خبر: ۷۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 16 February 2019
با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بویراحمد ،مدیران بنیاد مسکن استان و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی مراسم بهره برداری از طرح هادی و پارک روستای حسین خانی کاکان برگزار شد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم عنوان کرد: طرح هادی و پارک روستای حسین خانی کاکان از جمله طرح های افتتاحی بنیاد مسکن استان بمناسبت دهه فجر است .

جنتی عنوان کرد : هم اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان  250 طرح  در حال اجرا دارد که بمناسبت دهه فجر 15 طرح از این تعداد به مرحله بهره برداری رسیده است .

وی گفت : طرح هادی و پارک روستای حسین خانی کاکان در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع احداث شده است که اعتبار آن بالغ بر یک میلیارد تومان بوده است .

مدیرکل بنیادمسکن استان در ارتباط با این طرح  گفت : کلنگ  طرح هادی و پارک روستایی حسین خانی کاکان در سال 94 به زمین زده شد و هم اکنون به بهره برداری رسید .

حسین جنتی محل تامین اعتبار این پروژه را از محل اعتبارات ملی و توازن منطقه ای اعلام کرد و افزود: از این طرح 57 خانواده در قالب 350 نفر جمعیت استفاده خواهند کرد .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت:  منطقه کاکان  یکی از مناطق بسیار مستعد از نظر گردشگری، کشاورزی و باغداری است.

غلام محمد زارعی در ادامه بیان کرد: امیداورم که اجرای طرح ها که نقش بسیار مهمی در زیباسازی، توسعه ظرفیت ها و افزایش گردشگری در این مناطق که به عنوان یک منابع درآمدی در روستاها است را بتوانیم توسعه دهیم تا زمینه اشتغال و تولید در کنار فعالیت های باغی و کشاورزی برای مردم فراهم شود.

زارعی با بیان ایتکه شهرستان بویراحمد بیش از ۸۰۰ روستا دارد تاکید کرد: به دلیل وضعیت آب و هوایی و موقعیت طبیعی خوشبختانه روستاها از نشاط، تلاش و زندگی خوب برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که هرگونه سرمایه گذاری در این روستاها علاوه بر اینکه زمینه رفاه و آرامش بیشتر را فراهم خواهد کرد به نوعی زندگی را برای مردم بانشاط تر خواهد کرد.

نماینده بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: به همین جهت در سال های اخیر به این موضوع در حوزه عمرانی و زیرساختی، مخصوصا در حوزه بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاها شده است.

غلام محمد زارعی اظهار کرد: خشنود هستم که این روند را ادامه می‌دهیم امیدوارم که سفر جناب آقای مهندس شاملو موجب شود که اولویت هایی که در روستاها وجود دارد و نیازمند توجه بنیادمسکن است از حیث تامین منابع مورد نیاز برای بهسازی، آسفالت و اجرای طرح های مختلف بتوانیم از برکات سفر آقای مهندس شاملو بهره‌مند شویم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار