کد خبر: ۷۱۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ 16 February 2019
فرمانده انتظامی استان گفت: 127 کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در یک عملیات مشترک پلیسی کشف شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوب غربی به شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی گچساران قرار گرفت.

وی گفت:  مأموران انتظامی شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با تعامل و همکاری مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، تحقیقات خود را برای شناسایی و توقیف خودروی حامل مواد مخدر آغاز کردند.

انصاری افزود: پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان گچساران، خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و به آن دستور توقف دادند اما راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد.

وی تصریح کرد: مأموران طی مسافتی در محور مواصلاتی شهرستان گچساران پس از شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو 127 کیلو تریاک کشف و ضبط کردند خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار