کد خبر: ۷۱۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 17 February 2019
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت: ماهانه بیش از 15 هزار بیمار از شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده در این بیمارستان پذیرش می شوند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد طاها خادمی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 12 هزار نفر بصورت سرپایی مداوا و درمان می شوند.
وی تعداد بخش های بیمارستان امام خمینی دهدشت را 16بخش ذکر کرد و گفت: این بخش ها به استاندار ترین تجهیزات مجهز هستند.
خادمی تصریح کرد: بیمارستان دارای 235 تخت فعال، چهار بخش پاراکلینیکی و 59 تخت ستاره دار است.
تخت های ستاره دار، تخت هایی که بیمار بر روی آنها اقامتی کم یا کوتاهی دارد و بطور عمده کمتر از 6 ساعت باید توقف داشته باشد.
این تخت ها را بعنوان تخت های فاقد هتلینگ یا تخت های ستاره دار می نامیم که شامل تخت های دیالیز ، تالاسمی ، اطاق عمل، تخت زایمان، انکولوژی، هموفیلی،شیمی درمانی و تخت های تحت نظر اورژانس است.
وی بخش های جراحی مغز و اعصاب و آی ‌سی‌ یو نوزادان را از بخش های جدید تاسیس بیمارستان دانست و تصریح کرد: با راه اندازی این بخش ها اعزام بیماران به استانهای همجوار کاهش یافت.
خادمی تصریح کرد: این بیمارستان دارای 415 نیروی درمانی شامل کارشناسان هوشبری، اتاق عمل، پرستار، بهیار، کمک بهیار، کارشناس آزمایشگاه و رادیولوژی و بخش های پاراکلنیکی(سی تی اسکن و ام آر آی) و ماما است.
بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سال 1378 با 160 تخت درمانی که شامل بخش های داخلی، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی زنان، جراحی عمومی، اطفال و نوزادان راه اندازی شد.
بیمارستان دهدشت به بیماران شهرستان های لنده و چرام خدمات درمانی هم ارائه می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار