پاسخ وکیلی به سخنان یک نماینده مجلس
یکی از موافقان کلیات لایحه غلام رضا تاجگردون بود که در بخشی از سخنان خود در دفاع از کلیات بودجه نسبت به برخی منتقدان اتهام سیاسی کردن بودجه را زده بود. یک روز پس از سخنان تاجگردون به این سخنان واکنشی توئیتری داشت.
کد خبر: ۷۱۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 17 February 2019
روز گذشته کلیات لایحه بودجه در حالی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که مخالفان و موافقان آن به بیان نکته نظرات خود در این زمینه پرداختند. یکی از موافقان کلیات لایحه غلام رضا تاجگردون بود که در بخشی از سخنان خود در دفاع از کلیات بودجه نسبت به برخی منتقدان اتهام سیاسی کردن بودجه را زده بود. یک روز پس از سخنان تاجگردون به این سخنان واکنشی توئیتری داشت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون  در جلسه علنی عصر دیروز (شنبه، 27 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 98 در موافقت با آن با اشاره به تغییر آیین نامه داخلی مجلس گفت: اگر لایحه بودجه در صحن علنی مجلس رد شود، به دولت باز می گردد و مثل گذشته به کمیسیون تلفیق باز نمی گردد و دولت باید بودجه دیگری بدهد که احتمالا همان بودجه 3 دوازدهم خواهد بود.
تاجگردون در ادامه با بیان اینکه نباید درباره بودجه سیاسی صحبت کرد، اظهار داشت: موضوع زندگی مردم است و باید دید با آن می خواهیم چگونه رفتار کنیم. دشمن دنبال مسائلی است که اعمال فشار از جمله آن است که می خواهند مردم تحت فشارهای معیشتی باشند. دولت گفته است 14 میلیارد دلار کالای اساسی را با قیمت قبل می دهد.(متن کامل سخنان تاجگردون)
سخنان تاجگردون با واکنش دیگر نماینده اصالتا کهگیلویه و بویراحمدی مجلس شورای اسلامی مواجه شد .
محمد علی وکیلی با انتشار توئیتی در پاسخ به سخنان نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نوشت : آقای تاجگردون خود نیک می‌داند دلیل مخالفت با لایحه،ناشی از شیوه بودجه نویسی‌‌است که ایشان هم در آن نقش مهمی داشتند و نتیجه آن هم روی سفره مردم هویدا شده است!
در ادامه این توئیت آمده است : برچسب سیاسی به مخالفین،شیوه جوانمردانه‌ای برای دفاع نیست.کارشناسان منصف در خصوص میزان حقوق ملت در اين لایحه قضاوت خواهند كرد.
 
آقای تاجگردون ، برچسب سیاسی زدن شیوه جوانمردانه ای نیست 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
آش چندش آورتان گواری وجودتان باد مگر برای امثال وکیلی وتاجگردون مردم مفلوک اهمیتی دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار