تابناک گزارش می دهد؛
رای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در مورد بازی فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام اباد و سایر بازی های این هفته لیگ برتر  اعلان شد.
کد خبر: ۷۱۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 18 February 2019

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در مورد بازی فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام اباد غرب اعلان شد.

از سوی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال رای دیدار تیمهای فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد و دیگر موضوعات اعلام شد.

کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده و گزارش ناظران بازی فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد و همچنین عدم حضور دو تیم لیگ برتری در دیدارهای هفته چهاردهم لیگ ، رای خود را درخصوص تیمها صادر کرد که به شرح زیر می باشد:

۱_ با توجه به احراز تخلف باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در عدم جلوگیری از ورود تماشاگران خاطی به زمین مسابقه به ۵ جلسه محرومیت از حضور تماشاگر ( ۳ جلسه قطعی و ۲ جلسه تعلیقی با طول دوره تعلیق یکسال) و همچنین به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ريال جریمه نقدی محکوم شد.

۲_ تیم زاگرس اسلام آباد به علت عدم مدیریت صحیح بازیکنان تیم در انتهای بازی به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ريال جریمه نقدی محکوم گردید و همچنین مقرر گردید تعدادی از بازیکنان آن تیم جهت پاسخ به پاره ای از سوالات در جلسه آتی کمیته انضباطی حضور بهم رسانند.

۳_ تیم نفت و گاز گچساران به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم مس کرمان به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ريال جریمه نقدی محکوم گردید و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات ۱۰ بر صفر به نفع مس کرمان اعلام گردید.

۴_ تیم سربداران سبزوار به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم فرازبام خائیز دهدشت به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ريال جریمه نقدی محکوم گردید و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات ۱۰ بر صفر به نفع فرازبام خائیز دهدشت اعلام گردید.

ضمنا کمیته انضباطی با توجه به رفتار جوانمردانه و اخلاق مدار ۳ تن از بازیکنان باشگاه فرازبام خائیز دهدشت جهت جلوگیری از درگیری بیشتر، نامبردگان را مورد تشویق قرار داد.

ضمنا اضافه می نماید کمیته انضباطی فدراسیون با توجه به ضعف گزارش ارائه شده توسط ناظر داوری و نماینده فدراسیون در درج وقایع تلخ اتفاق افتاده در پایان مسابقه تیمهای فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غیر مستند و غیر مستدل تلقی نموده، لذا مقرر گردید سرپرست فدراسیون تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف این نحوه نظارت از حضور نامبردگان در مسابقات فدراسیون جلوگیری نماید.

گفتنی است سه بازیکن تیم هندبال فرازبام دهدشت به نام های مهدی مقصودی، فرزاد رستمی و نیز حسین بهادری به دلیل کنترل و سعی در آرام کردن بازی از سوی کمیته انضباطی تشویق شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار