کد خبر: ۷۱۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 19 February 2019
بزرگترین طرح فنی و حرفه‌ای کشور در شهرستان چرام بعد از ۱۷ سال همچنان بلاتکلیف و نیمه کاره مانده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی مصوبات سفر معاون اقتصادی وزیرکشور به استان پیشرفت کاری این طرح را ۷۵ درصد اعلام کرد و گفت: این طرح از سال ۸۰ تاکنون، نیمه‌کاره رها شده و نه تنها آن را تکمیل نکردند بلکه می‌خواهند آن را برای اداره‌ای دیگر تصاحب کنند.
راد مجری این طرح را راه و شهرسازی برشمرد و افزود: فنی حرفه‌ای بهره‌بردار این طرح بوده و می‌توانیم فرمانداری چرام را هم در این ساختمان اسکان دهیم، اما اینکه بخواهند مالکیت آن را به فرمانداری بدهند، ممکن نیست چرا که فنی حرفه‌ای به این ساختمان نیاز دارد.
وی با تأکید بر ضرورت اتمام هر چه سریعتر این مرکز ادامه داد: انتظار می‌رود در کنار ساختمان اصلی اداری، حداقل ۲ کارگاه از ۸ کارگاه آموزشی این مرکز نیز تا تابستان آینده آماده شود.
معاون راه و شهرسازی استان هم کمبود اعتبار را از عمده دلایل تاخیر در تکمیل این طرح برشمرد و گفت: تاکنون برای اجرای آن ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده که برای تکمیل به ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز است.
محمد راستا اولویت کاری راه وشهرسازی را تکمیل ساختمان اداری این مرکز بیان کرد و افزود: تا پایان امسال ساختمان اداری این طرح به اتمام می‌رسد و قابل استفاده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم با بیان اینکه زمان زیادی از آغاز اجرای این طرح گذشته است گفت: به هیچ عنوان این بهانه‌ها را کسی از ما نمی‌پذیرد.
گوهرگانی اضافه کرد: راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر مرکز فنی و حرفه‌ای شهر چرام را تکمیل و تحویل دستگاه اجرایی بهره بردار بدهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
همش دروغ و چرت و پرت. تا کی میخوایید بگید کمبود اعتبار؟ پس اینهمه اعتبار کجا رفته؟ چه خوب بود خود مسئولان اعتبار! داشتند تا اینکه کمبود اعتبار را بهانه کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار