مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت:امام راحل در یکجا ایدلوژی و در یکجا تبیین انقلاب را دارد و در جایی دیگر چنین انقلابی را رهبری می کند و فرایند و همه ی معارف این انقلاب،اهداف دینی و معطوف به مبانی قرآنی است.
کد خبر: ۷۱۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 20 February 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمداز چرام، رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در محفل انس باقرآن در چرام با اشاره به عوامل متعدد در گسترش دین مبین اسلام گفت:یکی ار عوامل وجود نورانی پیامبر اکرم(ص)است که بعلت ویژگی های فردی،پیامبر را از سایر افراد جدا می کند.
 
وی افزود:اینکه پیامبر از جامعه عرب هست،خودی است و غیر خودی را جامعه نمی تابید.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اظهار کرد:عامل دیگری نیز وجود دارد که قرآن کریم است و تلاوت آیات آن در سراسر جهان گسترانده شده است.
 
 
وی افزود:نقش قرآن بعنوان گسترش این عوامل مهم در گسترانیدن دین اسلام،بدیهی است.
 
دهبانی پور با اشاره به ویژگی های قرآن کریم افزود:اعجاز قرآن از ویژگی های مهم آن است که حتی افراد را به مبارزه طلبیده است که همه ی افراد ناموفق شده اند.
 
 
وی در ادامه گفت:شیوه نزول قرآن از دیگر عوامل است;تدریجی بودن آیات و سختیهای پیامبر در تاریخ فراوان است و برای ارامش قلب پیامبر بصورت تدریجی نازل میشد تا دشواری ها و سختیها را دور کند.
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:ما باید در حوزه درک و فهم و تعلیم مبانی قرانی،متناسب با جوانان جلو بریم.
 
وی با اشاره به انقلاب اسلامی گفت:ویژگی حضور امام راحل،بعد فرهنگی و معنوی این انقلاب است که سرانجامبا فریاد امام ازمحتوای دینی و قرآن دفاع کرد.
 
وی افزود:امام در یکجا ایدلوژی و در یکجا تبیین انقلاب را دارد و در جایی دیگر چنین انقلابی را رهبری می کند.
 
این مسئول در ادامه افزود:فرایند و همه ی معارف این انقلاب،اهداف دینی و معطوف به مبانی قرآنی است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار