فرماندار گچساران: موضوع گرانی و گران‌فروشی دو موضوع جداگانه است که در بحث گران‌فروشی دستگاه‌های اجرایی بایستی نظارت بیشتر بر بازار و با متخلفان برخورد صورت گیرد.
کد خبر: ۷۱۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 20 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران،  صبح امروز  نشست شورای اداری شهرستان گچساران  با  2 دستور کار با حضور فرماندار،  مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد و دیگر روسای ادارات شهرستان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی‌خوان‌پایه اظهار کرد: موضوع مهم  در این جلسه رعایت نظم و انضباط  در جلسات شورای اداری است که اگر این‌‌گونه نشود مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

 وی ادامه داد: موضوع دوم که حائز اهمیت است، تکریم ارباب رجوع است که باید روسای ادارات سعی و تلاش  در خدمت‌رسانی به شهروندان را داشته باشند و اگر نتوانیم مشکلی از مردم مرتفع کنیم حداقل یک گوش‌شنوا  داشته باشیم.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران گفت: اگر بتوانیم این وظیفه را به نحو مطلوب انجام دهیم مشکلی به وجود نخواهد آمد.

 فرماندار گچساران ابراز کرد: موضوع سوم تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران است که متاسفانه همکاری بین دستگاه‌ها وجود ندارد و در این مدت جلسات برگزار شده در راستای حل اختلافات فی‌مابین دستگاه‌های اجرایی بوده است.

 خوان‌پایه با بیان اینکه ما باید به مسائل بزرگتر در سطح شهرستان بپردازیم، بیان کرد: بخشی از مشکلاتی که وجود دارد ناشی از سوء مدیریت است و ما به عنوان مدیران اجرایی آن گونه که باید و شاید به وظایف خود آگاهی و شناخت کامل نداریم.

 وی افزود: اختلافات را باید کنار بگذاریم و به مسائل کلی شهرستان بپردازیم و مردم نبایدقربانی اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی باشند.

 این مسوول تصریح کرد: روسای دستگاه‌های اجرایی را به تعامل و همکاری دعوت می‌کنم و اگر خدای ناکرده رئیسی به طور آگاهانه و یا ناآگاهانه اقدامی صورت دهد در این مورد به گونه دیگر رفتار خواهیم کرد.

خوان‌پایه به ایام پایانی سال جاری اشاره کرد و گفت: در آستانه آغاز سال جدید هستیم و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور نظارت بیشتری بر بازار صورت  گیرد.

 وی ادامه داد: مشکل اساسی شهروندان در زمینه تنظیم بازار و تامین کالاهای مایحتاج و ضروری است.

 فرماندار گچساران اظهار کرد: موضوع گرانی و گران‌فروشی دو موضوع جداگانه است که در بحث گران‌فروشی بایستی نظارت بیشتر بر بازار و با متخلفان برخورد صورت گیرد.

 خوان‌پایه در ادامه به بحث حقوق کارگری اشاره کرد و گفت:  با توجه به ایام پایانی سالجاری مدیران در پرداخت حقوق کارگران از جمله کارگران سد‌چم شیر اقدامات لازم را انجام و پیگیر مصوبات جلسات باشند

 در  ادامه رضا غریب‌پور  اظهار کرد: بارها تاکید شده است در جلساتی موضوعات مطرح شود که رئیس آن اداره حضور داشته باشد.

 وی ادامه داد: در جلسات قبل بیان کرده‌ام که در نشست‌هایی که نماینده روسا حاضر باشند شرکت نخواهم کرد.

 رئیس دادگستری گچساران با بیان اینکه آن چه که امروز مهم است بحث حقوق شهروندی است، گفت: موضوع گرانی و گران‌فروشی دو مقوله جداگانه است و موضوع آن چه است اهمال قانون است.

 غریب‌پور با اشاره به روسای ادارات گفت: ما را مجبور نکنید به عنوان سهل‌انگاری برخی از مدیران ادارات به موضوع گران‌فروشی ورود کنیم.

 وی با بیان اینکه اختلافات را کنار بگذاریم و در راستای اجرای حسن انجام وظیفه کارها را پیش ببریم، عنوان کرد: موضوع کمبودی کالا در بازار نیست  بلکه در برخی از جاها یک سری کوتاهی‌هایی وجود دارد.

 این مقام قضایی  با بیان اینکه  در شهر یاسوج نرخ قیمت گوشت کمتر از شهرستان گچساران است، ابراز کرد: در برخی از مکان‌ها گوشت کیلویی 90 هزارتومان به فروش رسیده است.

 غریب‌پور با اشاره به اینکه درست است که کمیته کنترل و نظارت بر بازار تشکیل شده است، بیان کرد: در بحث اراضی ملی که تصرف صورت گرفته و در بحث شهرداری برخی از مواردی مشاهده می‌شود که برسر ناچاری باید به این موضوعات ورود و اقدامات لازم را انجام داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
اخ من جونم بابا خانه از پای بست ویران است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار