نشست خانواده مطهر ویژه زنان و معلولان سرپرست خانوار با حضور حجت الاسلام وحدتی مسول امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز استان در لنده برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 20 February 2019

تابناک کهگیلویه وبویر احمد؛ نشست خانواده مطهر ویژه زنان و معلولان سرپرست خانوار تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان لنده با حضور حجت الاسلام وحدتی مسول امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز استان و به همت اداره بهزیستی لنده در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

 در این نشست رئیس بهزیستی شهرستان بیان کرد در راستای ترویج فرهنگ نماز برنامه های مختلفی در سال جاری تاکنون برگزار شده که از جمله آن می توان به اجرای طرح نیک نماز در مهدهای کودک و نشست خانواده مطهر با رویکرد شیوه های دعوت فرزندان به نماز اشاره کرد وی اظهار نمود  ناهنجاری ها  و آسیب های اجتماعی بسیاری وجود دارد که علت آن فاصله گرفتن از دین و عدم توجه به اصل دین یعنی نماز است. 

 نورعلی کاظمی اظهار داشت: ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی بسیاری وجود دارد که علت آن فاصله گرفتن از دین و بی‌توجه به اصل دین یعنی نماز است.

 حجت الاسلام وحدتی مسول امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز استان  نیز در این نشست در خصوص شیوه های تربیتی وآموزش نماز به فرزندان مطالبی را ارائه کرد وی اظهار داشت:  نماز یکی از پایه ها و ستون  دین شمرده شده است و در راس همه عبادت می باشد

 حجت الاسلام وحدتی گفت: زمانی آموزش نماز به توفیق می انجامد و قرین موفقیت می شود که با احساس خوشایند همراه باشد و بدیهی است زمانی که نوجوان در معرض یادگیری و آموزش احکام و عبادت قرار دارد لازم است از قبل برای این موضوع زمینه سازی شود که در این راستا نقش خانوادها بسیار تاثیر گذار می باشد.

 مسول امور فرهنگی سازمان بهزیستی استان گریزی به مباحث تربیتی نیز زد و اظهار داشت: یکی از روشهای تربیتی فرزندان واکسنی است که خانواده و خصوصا پدر و مادرها  با آموزش آموزه های دینی و رفتار مناسب با فرزندان آنها را در قبال آسیب ها و مشکلات  زندگی واکسینه می کنند و خاطرنشان کرد: محیط زندگی ناسالم ،روزی حرام ؛ دوست و هم نشین بد سه مانع تربیت فرزندان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار