سخن آخر کارهای زیربنایی زیادی شد که فقط به بخشهایی اشاره شده است. همانطور که بیست سال اعتمادکردیم به دیگرعزیزان بیاییم به آقای هاشمی هم اعتماد کنیم تاطرح ها وکارهای خود را به سرانجام برساند.
کد خبر: ۷۱۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 20 February 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بی تقوایی نکنیم!/ به دیگران 20 سال اعتماد کردیم ! به هاشمی هم اعتماد کنیم!
باسمه تعالی
ابتدا سلام وعرض ادب دارم خدمت همه هم استانی ها بخصوص حوزه انتخابیه کهگیلویه بهمئی وچرام ولنده. تسلیت عرض می کنم شهادت جمعی از پاسداران رشید اسلام درحادثه تروریستی خاش- زاهدان به محضر امام امت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و مجموعه سپاه عزیز ومردم غیورشهرستان بهمئی.
درسال سوم نمایندگی جناب مهندس هاشمی پور هستیم و تا زمان انتخابات مجلس آینده یک سال و اندی مانده است در این متن ذکر چند مطلب را ضروری دانستم و به دور از تعاریف براساس واقعیت های موجود به آنها اشاره می کنم:
1- مواضع اتخاذ شده نماینده درمجلس شورای اسلامی در مسائلی چون راه و استیضاح وزیر راه یک ضرورت و یک خواست عمومی در سطح استان بوده است که جناب هاشمی به طورشایسته ای به آن پرداخته است  . دفاع از ارزشهای اسلامی و تذکرات به وزرا و رئیس محترم جمهور (درشرایط حساس و مشکلات و فشارهای بی رویه و بحث اشتغال) که جزء وظایف ذاتی یک نماینده هست و تصمیماتی که نماینده اتخاذنمود به درستی صورت گرفته است. عقبه و پیشینه خوبی که ایشان داشته باعث شده که در کمیسیون انرژی حضور یابند و بیشترین کمک ها را بگیرند و این یک مسئله مثبت و اثرگذار بوده است.
2- درجاهایی عنوان شد که کارهای دولت به اسم نماینده ثبت می شوند که این مطلب اگر از طرف یک فردعادی وعام مطرح شود جای نگرانی نیست ولی از افراد مسوول و علمی بسیار تآسف بار است.مگر نماینده کیسه و ارث پدری دارند که هزینه کند. همه بودجه از دولت است مهم پیشنهاد دهنده و پیگیری و تعامل هست که مسوولین محلی یاتوان ندارند و یا ارتباطی ندارند.و اگر نماینده هم پیگیر است و کمکی می کند حتی جرآت تشکر ونام بردن از او را هم ندارند.
3- درحالی که دولت ناهماهنگ است این حجم از فعالیت برای شهرستانهای محروم کهگیلویه .بهمیی.چرام ولنده بسیار خوب است . چشم بینا داشته باشیم و به خاطر اینکه تو خط و حزب دیگری هستیم بی تقوایی نکنیم.
4- بعضی از افراد هنوز باخودشان درگیرند و باید به آن ها عرض کنم با خود چند چند هستید؟ روز با کاندید بومی هستی و شب با کاندید دیگر! چرا رو راست نیستید؟
5- عزیزی نوشت که وزن نماینده از اطرافیانش معلوم است! سوال من این است که جنابعالی چه وزنی داری ؟ مشخص کن کدوم طرفی هستی ؟!  درحالی که هر روز درکنار نماینده و (افتتاح یا کلنگ زنی) درحال عکس گرفتن  هستی! چرا شآن دیگران را پایین می آوری مگر مصداق برتری هرکس "ان اکرمکم عندالله اتقکم" نیست . پس برادر خوبم به وظیفه محوله خود بپرداز و بگذار دراین فرصت باقی مانده نماینده بتواند کمک کند.
6-جناب مشیری از بچه های هیآتی و مذهبی و فعال فرهنگی است و شآن او برای من ارزشمند است و دغدغه اشتغالش درست است که دریک بحث و پیگیری وگفتگو بانماینده می شود فارغ از فضای مخرب مجازی به آن پرداخت هرچند بحث اشتغال درکل کشور یکی از مسائل ومشکلات اساسی است.
6- در ادامه به بخشی از فعالیتهای مهندس هاشمی پور اشاره می کنم.
1- پیگیری و حصول نتیجه دربحث نوسازی عوارض چاههای نفت از زمان تآسیس شهریت لیکک که مبلغی حدود 15میلیارد تومان بوده که یک ونیم آن تا به امروز به شهرداری داده شده است.
2- زیرسازی و آسفالت 22روستای شهرستان بهمئی.
3-آسفالت وزیرسازی جاده بهمئی به باغ ملک و کمک به خروج از بن بست.
4- کسب مجوز کریدر خوزستان .بهمئی. لنده و جاده پاتاوه و زیرسازی واحداث پل های جاده ای لیکک به جایزان (6) کیلومتر از  22کیلومتر
5- پیگیری و خرید لوله ولوله گذاری ده کیلومتر دربحث آب از سد کوثر و پیشرفت فیزیکی 40 درصدی که بعلت پای کارنبودن ، پیمانکار را خلع نمودند و پیمانکارجدید تجهیز کارگاه نمودند جهت ادامه کار
6- پیگیری وکمک به پیشرفت فیزیکی بیمارستان 32تختخوابی شهرستان بهمئی
7- احداث چندین سالن وچمن مصنوعی درسطح شهرستان بهمئی
8- کلنگ زنی وهماهنگی با سرمایه گذار کارخانه لوله فلزی بدون درز درسطح شهرستان که درحال حاضر کار گودبرداری آن انجام گرفته و این مسئله را یادآورشوم که درهمین زمینه نماینده محترم ماهشهر گلایه ها و ناراحتی داشتند که باید در ماهشهر احداث شود که چنانچه این امر خیرصورت گیرد قریب به 150نفر مستقیم مشغول خواهندشد.  
سخن آخر کارهای زیربنایی زیادی شد که فقط به بخشهایی اشاره شده است. همانطور که بیست سال اعتمادکردیم به دیگرعزیزان بیاییم به آقای هاشمی هم اعتماد کنیم تاطرح ها وکارهای خود را به سرانجام برساند.
من الله توفیق
شاهرخ مومنی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
دانشجوی ترم سه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
جناب مومنی متاسفم برای شما اگر خواسته باشید بعنوان یک استاد دانشگاه اینگونه قلم فرسایی کنید کاش نمینوشتید استاد دانشگاه تا میخوانیدیم و‌رد میشدیم . یک موردش را به چالش میکشم
دزدیدن جاده حیاتی جایزان به لیکک برای از بن بست خارج کردن لنده درک احمقانه ایست اگر بپای خدمت به بهمیی بجای لنده قلمداد شود و قاپیدن پول چاهای نفت بهمیی به تو گبری و لنده و جاده پاتاوه ..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
پول نفت بهمئی برای توگبری ؟! وجدانا مگه حالت خوش نیست؟
قاپیدن پول چاهای نفت بهمیی به تو گبری و لنده و جاده پاتاوه .......... / خدایا ده بسه ....مغز شما را با چه چیزایی پر می کنند؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
درود بر شما و سردار سازندگی
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
آقای مومنی(شریعت نیا)
آقای مشیری را تلویحا متهم کردی به اینکه به علت اشتغال این چنین حرف هایی را در انتقاد از عدل زده است؟!

یکی از علت های اصلی تخریب نماینده مچاله کردن آن در دست خانواده جنابعالی هست.

گفتند آموزش و پرورش گفتی خودم.
گفتند اشتغال گفتی .....
گفتند اشتغال گفتی .......در شرکت نفت.
گفتند اشتغال ....... را در شبکه بهداشت گذاشتی.

هرچه گفتند همه ش را خودت و خانوادت که هیچ تاثیری نداشتید بردید و به ریش مردم خندید.

حالا تو میخواهی مدافع باشی!!! البته حق داری
اما هاشمی را بدبخت کردین هرچند خودش هم کلا آدم شناس نیست و بدرد این صندلی نمیخورد.

خجالت بکشید و سکوت کنید زشت است
مردم شما را قبول ندارند و به شدت از دست شما عصبانی هستند
مصدق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
روی تقوا را هم سیاه کردین
اگر تقوا داری چطور چهار نفر از اعضای خانواده فقط خودت و.... رفتند سرکار و کار بود برای اینها اما برای دیگران مشکل اساسی کشور هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا چطوری روتون میشود به چشم مردم نگاه کنید و دروغ بگویید؟؟!

این نیز بگذرد آقا استاد دانشگاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
سلام و عرض ادب
آخه نماینده ی ک نمیتونه فرماندر حوزه ی خود رو انتخاب کنه چ بی تقوایی در حقش کردیم ...همه ی ما مشکلات کشور رو میدونیم اما مگر یادتون رفت چقدر وعده میداد دوران انتخابات چنین چنان میکنم هر توقعی ک مردم دارن خود آقای هاشمی مسببش بوده.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
احسنت استاد عزیز نکات کلیدی و مثبتی فرمودین..
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
سلام
همه نظرات رو خواندم ولی دوستان چرا با منطق صحبت نمیکنید حرفها همه از روی بغض هس ...
اما استاد مومنی عزیز جناب هاشمی تلاشهای زیاد نمودند و کارهای خوبی ولی نیاز هس بیشتر به جوانان بهمئی توجه نماید وگرنه ایشان بسیار پیگیر و سختکوش هستند ‌‌
یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
عملکرد مثبت سردار هاشمی را با این حرفا نمیتونن نزد مردم منفی جلوه دهند ..استاد مومنی عزیز جنابعالی هم بجا فرمودی ..درود برشما
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
قلم فقط قلم دکترجعان اراکه حادثه آفرید تراخدا چه نوشتی آقای مومنی یازنگی باش یارومی
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
درود بر استاد
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
جناب مومنی سلام کارهای خوب نماینده باعث شده که رقیبان ایشان برای به حاشیه بردن نماینده جنگ روانی به راه انداخته و ایشان را از راه اصلی که همان توسعه هس خارج کرده . ولی باید بدانند عدل هاشمی سردار سازندگی هس و خواهد ماند نزد مردم و دوره آینده یک بار دیگر مردم مظلوم کهگیلویه بزرگ نشان خواهند داد که دیگر افراد تمامیت خواه جایی در بین مردم نخواهند داشت و امیرکبیر کهگیلویه باردیگر راهیه مجلس خواهد شد ..درود برشما استاد مومنی عزیز
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
جناب عدل هاشمی پور حرفی برای گفتن در چرام ندارد.تمام وعده هایش توخالی بود.کدوم کار!!حرف وعده دروغ دادن هنر نیست.هاشمی برای ما مردم چرام تمام شد.روز ۲۲ بهمن خودش حالیش شد‌
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
هاشمی هم نسبت به 16 سال موحد و هم 8 سال بزرگواری برتر بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار