در گفتگو با تابناک مطرح شد
روز گذشته تعدادی از این معترضین با حضور در استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مسئولین خواستار پیگیری جدی موضوع شدند. تعدادی از این معترضین خواستار انتشار سخنان و جزئیات اعتراض خود شدند.
کد خبر: ۷۱۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 22 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی چند روز گذشته خبرهای زیادی در رسانه ها از اعتراضات برخی داوطلبان آزمون استخدامیمدیریت درمان استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین توضیحات مسئولین مدیریت درمان استان منتشر شد که نهایتا بنابر اخبار تکمیلی در خصوص واکنش مسئولین ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، خواستار توقف روند جذب قبول شدگان نهایی تا انجام تحقیقات و رسیدگی به اعتراض معترضین شده است.
بیشتر بخوانید
 
اما روز گذشته تعدادی از این معترضین با حضور در استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مسئولین خواستار پیگیری جدی موضوع شدند. تعدادی از این معترضین خواستار انتشار سخنان و جزئیات اعتراض خود شدند.
یکی از معرضین به تابناک گفت : سوال اینجاست  چرا باید روانشناس خود که سال های گذشته می اوردند را کنار بگذارند و از بیرون سازمان آن هم از فامیل مدیران برای مصاحبه بیاورند؟!
این معترض در ادامه افزود: روانشناس سازمان تامین اجتماعی آقای مجیدیان است ،  آقای اکبری امسال آقای مجیدیان را برای مصاحبه انتخاب نکردند و به جای وی ، آقای زاده باقری که اقوام خودشان است و پسرشان هم توی سازمان شاغل است را برای مصاحبه انتخاب کردند!
این معترض ادامه داد : نکته دوم این است که  آقای مجیدیان روانشناس سازمانی هستند و مصاحبه در حوزه تخصصی وی است  ولی آقای زاده باقری روانشناسی بالینی است که جای ابهام است که چرا وی بر آقای مجیدیان ترجیح داده شد؟
این معترض مدعی شد : یکی از مصاحبه کنندگان را که  آقای اکبری انتخاب کرده اند ( گویا از بستگان نزدیک وی است)  و یکی دیگر از مصاجبه کنندگان رو هم آقای زاده باقری که باز از اقوام مدیر است ، دقیقا دو نفری که به اکثر بچه ها نمره بد داده اند از اقوام آقای اکبری مدیر درمان هستند!(توضیح تابناک: سخنان منتشر شده به معنی تایید آنان نیست بلکه ادعای معترضین است و اثبات صحت و سقم این سخنان بر عهده مسئولین و متوجه ادعا کنندگان است)
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مشکلات بسیار جدی در کهگیلویه و بویراحمد طی چند سال اخیر ، بحث به کارگیری نیرو در دستگاه های دولتی است که هر چند ظاهر امر در این بکارگیری ها حکایت از یرگزاری آزمون و نهایتا انجام مصاحبه به صورت قانونی دارد اما تقریبا تمامی آزمون های برگزار شده استان در بخش مصاحبه دچار حواشی بوده است اما تاکنون مسئولین استان نتوانسته اند یا نخواسته اند در خصوص رفع این دغدغه مردم اقدام موثری نمایند.
اینکه آیا این حساسیت ها و اعتراضات پس از اعلام نتایج هر آزمون تا چه میزان منطبق بر واقعیت است یا اینکه شرایط ، داوطلبان را ناچار به اعتراض می کند ، چندان قابل اثبات نیست اما تعدد این اعتراضات می طلبد مسئولین نظارت و حتی شخص استاندار در خصوص آزمون های استخدامی ، جدیت بیشتری به خرج داده و از همان ابتدا شرایط را بررسی و اعلام نظر کنند تا پس از هر آزمون با چنین اعتراضاتی مواجه نشوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
همه میدونن کهگیلویه ای ها از بقیه شهرستان های استان زرنگترن. ان شالله حق به حق دار برسه دوستان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار