کد خبر: ۷۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۵ 24 February 2019
تعامل سازنده شبکه دنا و پلیس نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل و مدیران شبکه دنا از تعامل خوب و سازنده شبکه دنا با نیروی انتظامی گفت : نتیجه این تعامل سازنده آموزش شهروندان، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم در استان بوده است.
 سردار انصاری خاطرنشان کرد: تولیدات صدا و سیما به شایستگی توانسته مکمل و تقویت کننده اقدامات پلیس در تامین امنیت شهروندان، پیشگیری از وقوع جرم و کنترل آسیب های اجتماعی شده است.
فرمانده ارشد انتظامی استان یادآور شد: ظرفیت رسانه استانی بهترین فرصت فرهنگ سازی برای همه دستگاه های اجرایی است و الگوسازی، فرهنگ سازی و آموزش عمومی بدون استفاده از این ظرفیت غیر ممکن است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ سازی به خصوص برای کاهش سوانح ترافیکی و آسیب های اجتماعی را رسالت رسانه استانی می دانیم و تلاش کردیم تا در هر مناسبت و فرصتی توانمندی و اقتدار پلیس را در برخورد با متخلفان در قاب رسانه منعکس کنیم.
رئوف با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی؛ گفت: توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در سایه امنیت آن جامعه محقق می شود و پیشرفت های امروز استان مدیون تلاش نیروی انتظامی است.  
مدیر شبکه دنا یادآور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نماد امنیت و آرامش مردم و اقتدار نظام اسلامی در برابر تهدیدکنندگان نظم و امنیت است.
در دیدار فرمانده انتظامی و فرماندهان پلیس های تخصصی استان با مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد، با اهدا لوح از تلاش ها و خدمات مدیرکل صدا و سیمای مرکز و برنامه سازان این رسانه قدردانی شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار