کد خبر: ۷۱۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 24 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد پنجم اسفند ماه روز مهندس را  تبریک گفت


در پیام تبریک دکتر علی محمد احمدی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم


 روز مهندس مبین ترسیم راهبردها و برنامه ریزی مدون برای آینده ای روشن و آباد برای شهروندان و همچنین تقویت زیر ساختها خواهد بود.
اقدامات موثر و گسترده این قشر فهیم و زحمتکش از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون در دو حوزه شهری و روستایی و به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار  روشن کننده عزم جدی و توان مضاعف فرزندان ایران برای رسیدن به قله های رفیع پیشرفت در جهان است.
  مهندسان به عنوان سرمایه های انسانی عظیم،متخصص و کارآمد در کشور پیش قراول تحرک،امید و بالندگی هستند که با نگاه تیزبین و دقیق علاوه بر باور ساختن ایرانی آباد ،با آمیختن جوهر وجدان و علم خود سرافرازی و سربلندی میهن عزیزمان ایران اسلامی را در سر می پرورانند.
روز مهندس در حقیقت روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه ورزی و عملگرایی در جهت پيشرفت و سازندگي كشور است.
اینجانب این روز مهندس را به همه متخصصان و زحمت‌کشان این حوزه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از این عزیزان میخواهم که با تمام توان و با کمک به مدیران سعی در ساختن استان و کشوری زیبا با زیرساختهای خوب و باکیفیت داشته باشند و امیدوارم همواره در این راه در پناه حضرت حق سربلند و موید باشند.


علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار