سه مدرسه چهار کلاسه در دشت آزادگان و سوسنگرد افتتاح شدند.
کد خبر: ۷۱۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 24 February 2019

مدرسه چهار كلاسه زهير بن قين در روستاي بيت سليت دشت آزادگان با اعتباري بالغ بر ٧ ميليارد ريال توسط موسسه خيريه راه ايمان وابسته به دفتر آيت الله سيستاني احداث شده است. اين مدرسه مساحتي بالغ بر ٢٥٠ متر مربع دارد و محوطه سازي در آن در فضاي ١ هزار و ٣٠٠ متري انجام شده است.

همچنین مدرسه ٤ كلاسه نافع بن هلال در روستاي هوفل غربي در شهرستان سوسنگرد با اعتباري بالغ بر هفت ميليارد ريال نزی توسط موسسه خيريه راه ايمان احداث شده است. اين مدرسه در مساحتي بالغ بر ٢٥٠ متر مربع ساخته شده است و محوطه سازي در آن در فضايي ١ هزار و ٣٠٠ متري انجام شده است.

نيروهاي شاغل در اين مدرسه نیز از ساكنان بومي روستا هستند كه براي تدريس ٤٠٠ ساعت آموزش ديده‌اند.

موسسه خيريه راه ايمان وابسته به دفتر آيت‌الله سيستاني امروز ٥ پروژه آموزشي را در استان خوزستان افتتاح كرد. آيين افتتاح اين مدرسه با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سوسنگرد برگزار شد.

مدرسه ٤ كلاسه عدي بن حاتم در روستاي حاجيه دشت آزادگان با اعتباري بالغ بر ٧ ميليارد ريال توسط موسسه خيريه راه ايمان وابسته به دفتر آيت الله سيستاني احداث شده است. اين مدرسه مساحتي بالغ بر ٢٥٠ متر مربع دارد و محوطه سازي در آن در فضاي ١ هزار و ٣٠٠ متري انجام شده است.

تمام نيروهاي شاغل در این سه مدرسه از ساكنان بومي اين روستاها هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار