مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری پرده از برخی تخلفات برداشت که در صورت اثبات احتمال اینکه یکبار دیگر پای شهردار و حتی اعضای شورای شهر به دادستانی باز شود ، وجود دارد!
کد خبر: ۷۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 26 February 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهر یاسوج بزرگترین شهر استان که اخیرا بنابر اعلام مسئولان شهرستان بویراحمد قرار است با پیوستن روستاهای حومه به این شهر به یکی از کلان شهرهای ایران تبدیل شود از ضعف های بسیاری در بحث زیر ساخت ها رنج می برد.
به باور بسیاری از منتقدان ، مدیریت در شهر یاسوج برای خدمات شهری بسیار پایین است . این در حالی است که شهرداری این شهر بیشترین درآمدها را دارا است اما سوء مدیریت باعث عدم استفاده صحیح از این منابع شده است ضمن اینکه به باور بسیاری اقدامات و نفوذ گسترده اعضای شورای شهر که مبتنی بر منافع شخصی و طایفه ای است عملا مدیریت شهری را دچار ضعف در عملکرد کرده است.
در این زمینه اعتقاد برخی افراد بر این است ، اعضای شورای شهر در دوره های مختلف همواره تلاش دارند فردی را به عنوان شهردار انتخاب نمایند که مطیع خواسته های آنان باشد و ماحصل این تفکر کنار گذاشتن شهردار سابق این شهر که حاضر به اطاعت کورکورانه از آنان نبود علی رغم اینکه در کار و فعالیت کارنامه خوبی هم داشت و آوردن شهردار فعلی که تاکنون بیشتر به یک مطیع شورای شهر نشان داده است تا یک شهردار کارآمد و برنامه محور!
در سطح جامعه چنین تحلیل هایی وجود دارد و البته این مردم هستند که باید عملکرد شوراها و شهرداران را با توجه به میزان ارائه خدمات تایید یا نقد کنند ضمن اینکه دستگاه های نظارتی و در صورت لزوم دستگاه قضایی به اثبات و صدور حکم در مورد تخلفات احتمالی بپردازند. اما امروز مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری پرده از برخی تخلفات برداشت که در صورت اثبات احتمال اینکه یکبار دیگر پای شهردار و شاید اعضای شورای شهر به دادستانی باز شود ، وجود دارد!
 
بیشتر بخوانید
 اولتیماتوم مدیرکل امور شهری و شوراها به شهردار یاسوج / رونمایی از تخلف بزرگ در بکارگیری نیرو / آیا شهردار و شورای شهر یک بار دیگر به دادگاه می روند؟
 
اولتیماتوم مدیرکل امور شهری و شوراها به شهردار یاسوج / رونمایی از تخلفات بزرگ در بکارگیری نیرو
خبرهایی حاکی از بکارگیری بالغ بر 150 نفر نیرو در شهرداری یاسوج تحت عنوان نیروی شرکتی در اذهان عمومی در حال تبادل است .
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در واکنش به این موضوع ضمن تایید اصل خبر ، اعلام کرد : تمامی این نیروها بدون ضابطه و  اکثر آنها غیر فنی هستند و صرفا با معرفی از سوی افراد خاص به صورت  نیروی شرکتی بکار گیری شده اند .
سید حسین کاظمی افزود : این اقدام یک تخلف بزرگ است که علاوه بر ایجاد تعهد مالی جهت تامین اعتبار حقوق این نیروها اعتبارات پروژه های عمرانی را هزینه حقوق نیروهای تحمیلی می کنند و یکی از دلایل عدم پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و تعطیل بودن خدمات شهری در شان مرکز استان تحمیل هزینه های گزاف نیروی انسانی بر آنهاست.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گفت : نیروهای مورد اشاره کاملا غیر فنی و فاقد مدرک تخصصی می باشند و یکی از دلایل کسری بودجه شهرداری ها تخلف در بکارگیری نیرو بوده است .
کاظمی افزود : این اداره کل بنا به وظیفه و رسالت قانونی خویش در صورت تداوم عدم اجرای قانون ، اسامی افراد بکارگیری شده را به همراه معرف آنها که از طرق مختلف و با سفارش به شهرداری تحمیل شده اند را بصورت مستند اطلاع رسانی عمومی می نماید.
وی ضمن مسئول دانستن شهردار یاسوج در خصوص بروز این تخلفات گفت : لازم به ذکر است نیروهایی در شهرداری حقوق و مزایا دریافت می کنند در حالیکه فاقد هر گونه حضور فیزیکی در شهرداری می باشند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خدا لعنت کند اون کسی را که انتخابات شوراها را درست کرد شورا چیزی جز تقلب و تخلف نیست
سید علی خامنه ای عشق است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آقای کاظمی لطف کن آب رو بریز اونجایی که میسوزه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار