کد خبر: ۷۱۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 26 February 2019
فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه ادامه کار در بروجرد سخت شده است، گفت: با وجود این همه مشکلات و فشارهایی که دیگران وارد می‌کنند به شهردار هم پیشنهاد دادم هر دو استعفا بدهیم و برویم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، عبدالرحیم رحیمی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد هفته منابع طبیعی که در محل فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، گفت: منابع طبیعی در سراسر کشور مظلوم واقع شده و برای عده ای به بازار تبدیل شده است.
وی افزود: متاسفانه طی یک‌ماه گذشته که وارد بروجرد شده ام افراد زیادی در تصمیم گیری های حوزه وظایف فرمانداری دخالت و تعیین تکلیف می کنند که اجازه دخالت به این افراد را نمی دهم.
 
دخالت های بیجا در امور شهرداری و فرمانداری بروجرد
فرماندار بروجرد تصریح کرد: برای رفع مشکلات در سطح شهرستان همه مسئولان دستگاه ها و ادارات موظفند همکاری کنند اما متاسفانه افرادی هستند که فقط شعار می دهند، معلوم نیست چه کسانی قرار است مشکلات مردم را حل کنند.
رحیمی ادامه داد: شالوده کار من نظم بخشیدن به امور و احترام گذاشتن به قانون است اما برخی با دخالت های بیجا و تصمیم گیری می خواهند رویه کار را تغییر دهند.
وی با بیان اینکه با شهردار و فرماندار عوض کردن مشکلات شهر حل نمی شود، اظهار داشت: هر شهری بالا آمد به جز بروجرد، دیگر کسی به چشم نخواهد دید که شخصیت هایی چون آیت الله بروجردی و شهیدی و ... در این شهر تربیت پیدا کند.
 
برخورد قانونی با تجمع کنندگان در اتاق شهردار بروجرد
فرماندار بروجرد با اشاره به اعتراض کارگران شهرداری بروجرد و تجمع در اتاق شهردار بروجرد در روز گذشته تاکید کرد: افرادی که نظم را بر هم زده و خلاف قانون رفتار کرده اند تشخیص داده شده با آنها برخورد قانونی شود و به زندان بروند.
 رحیمی افزود: هیچ مسئولی حق ندارد اجازه بدهد فردی در تصمیمات اداره وی دخالت کند اما متاسفانه ترسی در بین مدیران دستگاه های اجرایی بروجرد وجود دارد که علت آن مشخص نیست.
فرماندار بروجرد ادامه داد: مافیایی در سطح ادارات شهرستان وجود دارد که شاید از روی دلسوزی و شاید هم می خواهند ضربه بزنند.
به گفته وی نمایندگان مردم در مجلس هم حق نظر دهی دارند و یا اینکه بازخواست کنند اما این بازخواست باید در مسیر و غالب قانونی باشد.
 
به شهردار پیشنهاد دادم هر دو استعفا بدهیم و برویم
رحیمی تاکید کرد: با وجود این همه مشکلات و فشارهایی که دیگران وارد می کنند به شهردار هم پیشنهاد دادم هر دو استعفا بدهیم و برویم.
فرماندار بروجرد افزود: با توجه به این شرایط و هجمه هایی که وجود دارد و مشکلات عدیده چندین سال گذشته که در حال حاضر مردم انتظار دارند فرماندار و شهردار جدید آنها را برطرف کنند واقعا ادامه کار سخت شده و ترجیح می دهم از اینجا بروم.
وی گفت: البته بنده محکم‌تر از این حرف‌ها هستم و زود جا نمیزنم ولی در بروجرد واقعا شرایطی وجود دارد که کار کردن مشکل شده است.
بر اساس این گزارش، عبدالرحیم رحیمی در تاریخ ششم بهمن ماه سال جاری به عنوان فرماندار بروجرد منصوب شد؛ همچنین رحیم جافری نیز در تاریخ ۲۲ آذرماه با کسب آراء اعضای شورای شهر به عنوان فرماندار بروجرد معرفی و مراسم معارفه وی در تاریخ شانزدهم بهمن ماه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
گچساران را نابود کرد حالا نوبت برو جرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار