کد خبر: ۷۱۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 26 February 2019
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار و ۸۹ زن سرپرست خانوار در مناطق حاشیه نشین استان، توانمند شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، آذر صفایی نیا بعدازظهر سه شنبه  در مراسم  روز زن در یاسوج افزود: این امر با انعقاد تفاهم نامه بین وزارت کشور و سازمان فنی حرفه‌ای و با نظارت مستمر حوزه بانوان و خانواده استانداری انجام شد.
وی هدف از اجرای این طرح را آموزش مهارتی و تکمیل حلقه اشتغال پایدار عنوان کرد و گفت: همچنین برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات زنان کارآفرین و عشایر استان نیز به منظور معرفی برند و کیفیت تولیدات و حمایت از تولیدات استان انجام شد.
صفایی نیا برگزاری دوره‌های کارآفرینی و کسب و کار پایدار برای دختران تحصیل کرده دانشگاهی بیکار، بررسی و پیگیری وضعیت زنان متقاضی راه اندازی کارهای تولیدی و هدایت آنان برای استفاده از ظرفیت تسهیلات را از دیگر فعالیتهای انجام شده در راستای توانمند سازی زنان استان عنوان کرد.
وی افزود: همچنین پیگیری طرح آب رسانی ۷۰۰ هکتار از اراضی شهرستان چرام در راستای اشتغال گسترده ۴۰۰ نفر از زنان مشغول در تعاونی روستایی زنان انجام شد.
صفایی نیا اظهار داشت: طرح محرومیت زدایی بخش زیلایی در شهرستان بویراحمد نیز در راستای برطرف کردن مشکلات زنان و دختران دهستان زیلایی با اعتبار ۲۷۷ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار