کد خبر: ۷۱۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 27 February 2019
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 میلیارد و 550 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و خودکفایی از محل اعتبارات این صندوق به مددجویان تحت حمایت در 11 ماهه سال جاری پرداخت شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علی نادری گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌شده است.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 5391مورد تسهیلات کارگشایی و  خودکفایی بااعتبار 25 میلیارد و 550 میلیون تومان در 11 ماهه سال جاری به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.
نادری پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی را یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کمک به حل مشکلات ضروری نیازمندان اعلام کرد و افزود: 17 میلیارد و 891 میلیون تومان از میزان تسهیلات پرداخت‌شده صندوق امداد ولایت در 11 ماهه سال جاری به مددجویان وام‌های کارگشایی است که به 4956 نفر از مددجویان و اقشار نیازمند متقاضی وام پرداخت شد.
وی بابیان اینکه پرداخت تسهیلات خودکفایی و اشتغال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق امداد ولایت است، گفت: در این خصوص 435 مورد تسهیلات در بخش خودکفایی و اشتغال بااعتبار هفت میلیارد و 658 میلیون تومان پرداخت‌شده است.
نادری با اشاره به اینکه جذب سپرده‌های خیران برای ارائه تسهیلات به خانوارهای بی‌بضاعت از طریق صندوق امداد ولایت یکی از اهداف این صندوق است، اظهار کرد: از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا در آستانه جشن نیکوکاری با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در این صندوق در رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند سهیم باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تسهیلات صندوق امداد ولایت به‌منظور توانمندسازی و تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان در زمینه‌هایی ازجمله تحصیلی، درمان، اشتغال، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی و بر اساس اولویت‌بندی نوع نیاز مددجویان پرداخت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات آن‌ها رفع شود.
 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار