امام جمعه دهدشت؛
عصر دیروز سه شنبه ( ۷ اسفندماه جاری) جشن بزرگ میلاد کوثر و روز مادر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمع زیادی از دختران، زنان و مادران شهر دهدشت در حسینیه ثارالله سپاه دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 27 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امام جمعه دهدشت در این جشن باشکوه با تبریک میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر اظهار داشت: خداوند عالم در زمانی این دختر را به پیامبر و زمینیان هدیه داد که وقتی مردان خبر دختر دار شدنشان را می فهمیدند، از بس ازشنیدن این خبر ناراحت میشدند که رنگ صورتشان سیاه می شد.
وی افزود: در شرایط سختی که مردان آن زمان از دختر دار شدن ترس و واهمه داشتند، خداوند دختری به پیامبر می دهد که "سیدة النساء العالمین" لقب می گیرد.
حجت الاسلام حسینی طلب ابراز داشت: در این دنیا در حال حاضر دو نمونه زندگی داریم یکی زندگی فاطمی و انقلابی و دیگری زندگی غربی و شیطانی، در نقطه مقابل زندگی فاطمی، زندگی حیوانی قرار دارد.
وی ادامه داد: در زندگی حیوانی و شیطانی، زن ارزش و جایگاهی ندارد و مانند وسیله ای است که باید از آن بهره ببرند اما در زندگی فاطمی، زن یک انسان است.
حسینی طلب تصریح کرد: وقتی در طول تاریخ از یک مکتب غیر فاطمی به زن نگاه می شود، مانند یک انسان با او رفتار نمی کنند، الان هم همانند گذشته است وقتی معنویت نباشد زن مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
وی با اشاره به جایگاه زن در جوامع غربی، عنوان کرد: در جوامع غربی زن را مانند یک کالا میدانند به طوری که هروقتی میخواهند کالایی یا جنسی را تبلیغ کنند در کنار آن از یک زن استفاده می کنند.
حسینی طلب بیان داشت: با ولادت حضرت فاطمه (س) شخصیت و جایگاه زنان نیز مشخص شد.
وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان در استفاده از زن و جایگاه زن عنوان کرد: دشمن تلاش می کند تا زن را به همان جایگاه قبلی خودش که ماهیتی غیر انسانی داشت، برگرداند.
امام جمعه دهدشت اظهار داشت: فرهنگ برهنگی، فرهنگ بد حجابی، فرهنگ غیر دینی، سبک زندگی غیر اسلامی یعنی برگرداندن زن به همان جایگاهی که قبل از اسلام به آن نگاه می کردند، یعنی زن موجودی است که باید مورد هجوم تمطئات حیوانی قرار بگیرد.
وی افزود: کسی گمان نکند که اگر چادر و روسری از سر انداخت و حجاب را بیرون آورد زندگی انسانی پیدا می کند، اینطور نیست و چنین شخصی مورد طمع همه نگاه های حیوانی قرار می گیرد.
بر پایه این گزارش، فرمانده سپاه فتح استان، فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان، امام جمعه دهدشت، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان، رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند.
اجرای برنامه های تواشیح، مولودی خوانی و سرود از دیگر برنامه های این جشن با شکوه بود.
در پایان این جشن و به پاس این روز بزرگ، مراسم خطبه عقد زوج جوانی توسط امام جمعه دهدشت خوانده شد و این دو گل نورسیده زندگی شیرین خود را آغاز کردند.

گزارش، عکس و تنظیم: سید مصطفی گنجی

 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار