بخشدارچرام:هیچکسی مخالف انتقادونقدسازنده نیست امااگرکسانی مشکل دارندوذهنیتی دیگردوستان ازمن دارند، بدبرداشت نشود.
کد خبر: ۷۱۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 27 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمدازچرام، بخشدار مرکزی چرام در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به مطلبی منتشر شده در فضای مجازی عنوان کرد:بنده بخشدار دولت هستم و باید از دولت حمایت کنم و این مورد وظیفه من است.
الیاس افسردیر افزود:هیچ دشمنی با کسی ندارم و آنچه در در درون من وجود دارد، مهربانی است.
وی با اشاره به خبری منتشر شده در سایت های خبری،اظهار کرد:برداشت های اشتباهی از مطلب بنده شده و طوری مطرح شد که خطاب به تریبون نماز جمعه بود.
وی افزود: مطالبی که حق بود و جای دفاع داشت را از دولت که بنده وظیفه خود دانستم، دفاع کنم اما برخی دوستان برداشتی دیگر داشته اند.
بخشدار چرام گفت:هیچکسی مخالف انتقاد و نقد سازنده نیست اما اگر کسانی مشکل دارند و ذهنیتی دیگر دوستان از من دارند،بد برداشت نشود.
این مسئول افزود:هدف من امام جمعه نبوده و نیست بنده تا بخشدار هستم حتی یک روز باشد ازدولت حمایت میکنم،به رئیس جمهور وبرنامه هایش رای دادم ودفاع هم میکنم از برنامه های این دولت وعقب نشینی هم ندارم وفرد خاصی مورد نظر بنده نبوده به همه منتقدین گفتم،امام جمعه محترم هم آدم متدینی است هم از نظر طایفه ای وهم نسبی به ایشان وابسته هستم وبرای ایشان احترام قائل هستم.ولی ازهمه افرادی که به اشتباه برداشتی داشتندکه هدف بنده چنین بوده است، عذرخواهی میکنم.
وی افزود: اگر سوء تفاهم شده است عذرخواهی می کنم و همه دوستان را دعوت به حق دعوت، وحدت و همدلی می کنم.
 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار