کهگیلویه بزرگ این دیار خسته و رنجور از ناملایمات و بی مهری ها کاسبان قدرت ،مهر محرومیت و عقب ماندگی آنچنان بر جبینش حک شده بود که روح و روان هر انسان منصف و آزاده ای را متالم و متاثر میکرد و یاس و نامیدی در جاجای این کهن دیار نامدار مشهود بود. 
کد خبر: ۷۲۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲ 01 March 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
ما بر آن عهد که بستیم ،هستیم

کهگیلویه بزرگ این دیار خسته و رنجور از ناملایمات و بی مهری ها کاسبان قدرت ،مهر محرومیت و عقب ماندگی آنچنان بر جبینش حک شده بود که روح و روان هر انسان منصف و آزاده ای را متالم و متاثر میکرد و یاس و نامیدی در جاجای این کهن دیار نامدار مشهود بود. 
اما در این میان مردی با شعار میسازمت دیار و با کوله باری از تجربه های سازندگی و احساس مسئولیت در قبال زادگاه و هم کیشان خود پا به عرصه خدمتگزاری نهاد تا تجربه های مدیریتی خود را برای برون رفت دیارش از غبار محرومیت و عقب ماندگی بکار گیرد و بر اساس همین اعتقاد کار خود را با جدیت و در ردای خادمی مردم در مجلس شورای اسلامی شروع کرد. 
اینک پس از گذشت سه سال از دوره ی خدمتگزاری عدل هاشمی پور کارهای زیربنایی و عمرانی بزرگی در حوزه انتخابیه شروع شده و سرعت اجرای آنها با همه مشکلاتی که در عرصه اقتصادی کشور بواسطه تحریمهای ظالمانه وجود دارد قابل قبول است و در بسیاری از موارد پروژه های بزرگی به بهره برداری رسیدند که نمونه آن پروژه ی عظیم گازرسانی به دیشموک و قلعه رئسی با بیس جمعیتی شصت هزار نفر بود،پروژه ای که تحقق آن حتی برای ده سال آینده دور از تصور بود اما با تجربه سازندگی هاشمی پور و مدیریت جهادی که یادگاری از دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی با خود به همراه داشت این مهم را در یک بازه زمانی دو ساله محقق کرد که این حجم از عملیات جه از نظر زمان اجرا و چه سنگینی پروژه کم نظیر بود. 
اما خدمت رسانی و محرومیت زدایی به اینجا ختم نشد و پروژ ه هایی که سالها زمین گیر شده بودند با درایت و تلاشهای شبانه روزی ایشان روی ریل پیشرفت قرار گرفتند و در  مراحلی قابل قبولی از پیشرفت فیزیکی قرار دارند که به نمونه های آن میتوان به پتروشیمی دهدشت و معدن فسفات چرام اشاره کرد. 
کار خدمتگزاری به همین جا ختم نشد و جاده های ارتباطی که زیر بنای توسعه میباشند نیز در برنامه های خادم مردم مورد غفلت واقع نشد و پروژه های مهمی در این حوزه در دست اجرا میباشند که از این میان تعدادی در مراحل نهایی و بعضی نیز در مرحله بهره برداری قرار دارند که از نمونه های آن میتوان به جاده سوق که در مرحله اتمام عملیات قرار دارد و همچنین جاده ارتباطی لیکک به رامهرمز که در پایان هفته پیش رو به بهره برداری میرسد اشاره کرد. 
و اما بحث انرژی که از عوامل موثر در توسعه میباشد نیز در برنامه های نماینده محترم جایگاهی ویژه داشت و در همین راستا نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی سیکل ترکیبی پادوک با سرمایه گذاری بخش خصوصی عملیات اجرایی آن شروع شده و مهمترین بخش آن که توربین نیروگاه می باشد مراحل پایانی ساخت خود را در کشور ایتالیا طی میکند که تحقق این مهم علاوه بر تامین برق پایدار برای کل استان،مازاد آن نیز صادر خواهد شد.
بحث آب نیز جزء برنامه های اولویت دار نماینده مردم بود که نمونه بارز آن آب رسانی به چهار شهرستان از سد کوثر میباشد که از درصد پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار بوده و همچنان مراحل اجرایی آن بدون وقفه ادامه دارد،در حوزه کشاورزی اختصاص آب از پشت سد مارون برای مصارف کشاورزی و عملیات مطالعاتی سد آبریز،سد خاکی کوه برد که در مراحل نهایی اجرای خود قرار دارد و دهها پروژه ی ریز و درشت دیگر میتوان نام برد. 
در حوزه بهداشت و آموزش نیز چندین باب مدرسه خیرساز،اورژانس بزرگ دهدشت،تجهیزات پزشکی و بیمارستانی،مراکز بهداشتی و درمانی در روستاها و موارد متعدد دیگری را میتوان اشاره کرد.
در حوزه عمرانی روستایی روستاهای زیادی در حوزه انتخابیه اسفالت گردیده و طرحهای هادی روستایی در آنها اجراء شده که به سبب تعدد زیاد نام بردن از آنها در حوصله این یادداشت نمیگنجد. 
در امر ازدواج و جوانان تامین جهیزیه برای ۵۰۰ زوج جوان از طریق خیرین و قرار گاه خاتم بخشی از عملکرد نماینده مردم میباشد. 
آنچه گفته شده تنها گوشه ای از خدمات آشکار نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی میباشد و کارهای بسیار دیگری جهت کمک به توسعه حوزه انتخابیه برداشته شده که ان شاءالله در کتابچه ی عملکرد نماینده مردم ذکر خواهند شد و خدمت رسانی در سایه همراهمی و همدلی مردم شریف حوزه انتخابیه و توکل بر خداوند بزرگ ادامه خواهد داشت. 
محمد فرهادی
 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار