مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران؛
سردار علیرضا افشار اظهار داشت: بعد از شکست تلخی که دشمن در جنگ تحمیلی داشت، تمامی ابعاد قدرت ایران را بررسی کرد و نتوانست به دلیل اصلی قدرت ما پی ببرد، ریشه اصلی قدرت ما فرهنگ ایثار و شهادت است که تمام معادلات دشمن را بهم ریخت و هر چه کرد نتوانست به آن پی ببرد.
کد خبر: ۷۲۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵ 01 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در یادواره ۲۶ شهید و ۱۵۰ ایثارگر سادات امامزاده نورالدین (ع) در گلزار شهدای دهدشت با بیان اینکه امروز با پدیده‌ای به نام جنگ نرم روبرو هستیم، اظهار داشت: در جنگ سخت آتش دشمن، بمباران شهر‌ها و تشییع شهدا باور جنگ را در مردم زنده کرد و شناخت دشمن کار دشواری نبود، اما چقدر جنگ نرم را احساس می‌کنیم؟

سردار علیرضا افشار ابراز داشت: این خیمه ی ابا عبدالله الحسین (ع) که دامنه خودش را بر همه ی ایران اسلامی گسترانیده است برکاتش همین است که ملت ما را در مقابل دشمنی ها و استکبار جهانی مقاوم کرده است.
وی افزود: تمام شهدای ما که گلهای منتخب و بر چیده الهی هستند زندگی هایشان سرشار از حرف های نگفته است.

سردار افشار بیان داشت: در یادواره ها و مناسبت ها سعی کنیم ابعاد پنهان و نگفته ی زندگی شهدا را به مردم بگوییم و نسبت به آنها شناخت پیدا کنیم.
وی گفت: امروزه با پدیده ای به نام "جنگ نرم" روبرو هستیم، جنگ بسیار عظیمی که هنوز آن را ندیده ایم اما به خوبی حسش می کنیم و از ابعادش بی خبریم.

افشار تصریح کرد: در فضای مجازی بارها این موضوع را شنیدیم که دلیل شرایط بد اقتصادی کشور ما بخاطر کمگ به سوریه است اما اینطور نیست! من از جایی شنیدم که آنچه که ما در سوریه هزینه کردیم معادل ۶ میلیارد دلار است که این میزان را هم به عنوان قرض به آنها دادیم.

وی ادامه داد: رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، مملکت ما را از نا امنی هایی که داعش در عراق و سوریه به راه انداخته بود، با خون شهدای مدافع حرم نجات داد.

افشار بیان داشت: جنگ نرم تفاوت بسیاری با جنگ سخت دارد، ابعاد متفاوتی دارد و سالیان زیادی است که دشمنان ما در این زمینه سرمایه گذاری کردند.
وی گفت: بعد از شکست تلخی که دشمن در جنگ تحمیلی داشت، تمامی ابعاد قدرت ایران را بررسی کرد و نتوانست به دلیل اصلی قدرت ما پی ببرد، ریشه اصلی قدرت ما فرهنگ ایثار و شهادت است که تمام معادلات دشمن را بهم ریخت و هر چه کرد نتوانست به آن پی ببرد.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های الهی که در بین ما هست، عامل اصلی قدرت و اقتدار ماست.
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن در همه زمینه ها در تلاش است تا به هرطریقی که امکان دارد به ما ضربه بزند، در عرصه فرهنگی در تلاش است تا شیوه زندگی غربی را در بین ما ترویج کند، علائم آن را می بینیم اما در هر صورت ملت ما مقاوم است.
وی افزود: ملت ما در تمامی صحنه ها حضور دارند، در مراسمات مذهبی و دینی، مراسم اعتکاف و ماه مبارک رمضان، ایام سوگواری ها، راهپیمایی ها و در همه ما حضور مستمر دارند و نشان دادند و ثابت کردند که پای این انقلاب می مانند، ملت ما باید یکپارچه و هماهنگ عمل کنند تا دشمن از پای در بیاید.
افشار در پایان صحبت های خود گفت: در چنین شرایط فتنه آلودی که دشمن با هزاران نقشه و فریب به فکر ضربه زدن به ملت ماست، نگاه ما باید به زبان رهبر انقلاب باشد. ببینیم ولی فقیه چه می گوید و چه می خواهد بعد همه با هم منسجم پشت سر او حرکت کنیم.

 

گزارش و تنظیم: سید مصطفی گنجی

 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار