مدیر ملی طرح پیشرفت و آبادانی لنده خبر داد؛
به شرکت کنندگان در کلاس های آموزشی بعد از اتمام دوره ها به شرط شرکت در آزمون تخصصی هر رشته و قبولی در آزمون مربوطه مدارک معتبر از سوی سازمان فنی حرفه ای داده خواهد شد .
کد خبر: ۷۲۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲ 01 March 2019

مدیر ملی طرح پیشرفت وآبادانی لنده از انعقاد قرار داد آموزش مهارتی فی ما بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و بنیاد علوی با هدف توسعه آموزش های مهارتی در لنده<<دومین شهرستان انتخابی محرومیت زدایی>> از سوی این سازمان خبر داد.

آموزش ۳۹ رشته فنی و حرفه ای به صورت رایگان در لندهتابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری بنیاد علوی در لنده-محمد علی پور یزدانپرست گفت؛ توانمند کردن نیروی انسانی و حرکت به سوی توسعه پایدار زمانی میسر است که روستائیان به حد کافی تعلیم دیده و مهارت های متنوع و مفید و کاربردی را فراگیرند تا به کمک این آموزش ها تغییرات مفیدی در زندگی روستائیان ایجاد گردد .

وی افزود؛ در راستای توانمند کردن روستاییان لنده و بهبود شرایط زندگی آنان بنیاد علوی پیرو تفاهم نامه ای که با سازمان فنی وحرفه ای منعقد کرد اقدام به برگزاری دوره های آموزش رایگان در سطح روستاهای لنده کرد.

ایشان خاطر نشان کرد؛ توانمند کردن نیروی انسانی و حرکت به سوی توسعه پایدار زمانی میسر است که روستائیان به حد کافی تعلیم دیده و مهارت های متنوع و مفید و کاربردی را فراگیرند و طی این آموزش ها تغییرات مفیدی در زندگی روستائیان ایجاد گردد و این اصلی ترین هدف بنیاد علوی در اجرای این طرح است .

مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده گفت؛ در این طرح تعداد ۱۱۵۰ نفر در ۳۹ رشته آموزش خواهند دید.

یزدان پرست با اشاره به چگونگی برگزاری این دوره ها عنوان کرد؛ به شرکت کنندگان در کلاس های آموزشی بعد از اتمام دوره ها به شرط شرکت در آزمون تخصصی هر رشته و قبولی در آزمون مربوطه مدارک معتبر از سوی سازمان فنی حرفه ای داده خواهد شد .

مدیر ملی طرح پیشرفت و آبادانی لنده در پایان یاداور شد؛ بنیاد علوی با هدف توسعه مشاغل خرد در شهرستان لنده اقدام به برگزاری این دوره ها کرد و در همین راستا شرکت کنندگان می توانند از مزایای قانونی که در طرح آبادانی پیشرفت لنده پیش بینی شده است استفاده کنند.

 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار