تابناک گزارش می دهد؛
تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با اقتدار و شکوه هرچه تمامتر در اولین دوره ازز حضور خود در لیگ برتر هندبال ایران توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.  
کد خبر: ۷۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 01 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت که برای اولین بار در لیگ برتر هندبال کشور حضور پیدا کرد، با انجام بازی های بسیار خوب و کسب نتایج بسیار عالی در مقابل حریفان قدرتمند و صاحب نام لیگ توانست فراتر از یک تیم نوظهور در قامت لیگ برتر هندبال ظاهر شود و به عنوان یک پدیده سرانجام در پایان رقابت های لیگ برتر مقام سوم را بدست آورد.
تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با داشتن بازیکنانی جوان، خوش آتیه و بسیار تکنیکی و نیز با در اختیار داشتن مربی خوش اخلاق، خوش نام و متفکری چون "رستمی" با ارائه بازی های بسیار زیبا و هجومی در مقابل بزرگان هندبال کشور، توانست قدرت و اقتدار خود را به همگان ثابت کند و با شکست سد دفاعی بسیاری از تیم ها، در پایان صاحب سکوی سوم شود و به وعده ای که در ابتدای لیگ برتر داده بود، جامعه عمل بپوشاند.
فرازبام خائیز دهدشت تیمی است که هیچ گونه پشتوانه دولتی و مالی مطلوبی ندارد، برادران خوشنام و ورزشکار "پارسایی" و در رأس مدیریتی آن مهندس"مجید پارسایی" تنها از طریق شرکت خصوصی و مهندسی خود منابع مالی این تیم قدرتمند را تأمین می کند.
فرازبام خائیز دهدشت در طول لیگ امسال (لیگ ۹۷) بارها و بارها شاهد بی مهری های زیادی از سوی فدراسیون هندبال بوده است و در خیلی از بازی ها به دلیل عملکرد ضعیف داوران و ناظران، امتیازات بسیار خوبی را از دست داد، نمونه ی بارز آن توهین های بسیار زننده بازیکنان زاگرس اسلام آباد به طرفداران فهیم دهدشتی و قوم بزرگ لر بود که در نتیجه آن از سوی کمیته انظباطی فدراسیون هندبال جریمه های ناحقی بود که برای این تیم در نظر گرفته شد، با وجود اینهمه مشکلات و سخت گیری های بسیار شدید فدراسیون هندبال، سرانجام تیم فرازبام خائیز به مقام سوم دست پیدا کرد.
بر پایه این گزارش، در هیجدهمین و آخرین هفته لیگ برتر ، تیم هندبال فراز بام خاییز در سالن بدون تماشاگر شهر دهدشت میزبان مس کرمان بود و بعد از ارائه یک بازی هجومی سرانجام توانست با نتیجه 27 بر 21 مس کرمان را شکست دهد و صاحب سکوی سوم لیگ برتر هندبال شود.
فراز بام خائیز دهدشت در این مسابقات با کسب 24 امتیاز بعد از تیم های فولاد سپاهان اصفهان و زاگرس اسلام اباد مقام سوم لیگ برتر را کسب کرد.
به گزارش تابناک از دهدشت، مدیرعامل تیم هندبال فراز بام خائیز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم هندبال فراز بام خائیز اولین تیم ورزشی در شهرستان کهگیلویه است که موفق شد مجوز حضور در لیگ برتر هندبال کشور را بدست آورد.
وی با قدردانی از حضور هوداران و مسئولان شهرستانی و استانی عنوان کرد: تیم هندبال فرازبام بعد از حضوری چهار ساله در دسته های پایین تر لیگ هندبال کشور، توانست در اولین حضور خود در لیگ برتر با کسب سکوی سوم افتخاری بزرگ برای ورزش استان کسب کند.
مجید پارسایی با یاد کردن از تیم فرازبام به عنوان پدیده امسال لیگ برتر هندبال، ابراز داشت: هندبال فراز بام در آینده حرف های زیادی نیز برای گفتن دارد.
مدیرعامل فرازبام خائیز دهدشت، کهگیلویه و بویراحمد را در حوزه ورزش هندبال، استانی زرخیز دانست و گفت: سرمایه گذاری در حوزه ورزش در اولویت است.

در پایان گفتنی است، دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و نفت و گاز گچساران هردو از استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر ۹۷-۹۸ حضور داشتند و تیم نفت و گاز گچساران نتواست از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند و نمایش ضعیفی از خود در این رقابت ها نشان داد. 

 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار