پاسخ قاطع نماینده ولی فقیه استان در مجلس خبرگان رهبری به ایجاد یک شائبه ؛
آیت الله ملک حسینی : به کسانی که در فضای مجازی و رسانه ای قلم میزنند توصیه میکنم گاهی اوقات درسی، مقاله ای و یا کتابی بخوانند. مگر می شود خواب دید و نوشت؟ مگر می شود هرچیزی را نوشت؟ زشت است!
کد خبر: ۷۲۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 02 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در این یادواره نماینده ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم ولایتمدار شهر دهدشت اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) بر اساس سه ویژگی عنصر و گوهر، شرف و شخصیت و کرم و کرامت الهی به عنوان برترین انسانهاست و به گفته پیامبر اکرم(ص) انسان میتواند به داشتن این سه ویژگی بارز افتخار کند.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ابراز داشت: من از این تریبون به کسانی که مطالعات و دانششان اندک است و در خصوص برگزاری این یادواره باعث ایجاد شبهه ای شدند پاسخ میدهم، امروز متاسفانه سایت ها، کانال ها، شبکه ها، فضای مجازی و رسانه ها میدانگاه کسانی شده است که با مطالعه اندک، قلم میزنند.
 
اگر یک قوم به شهدایش افتخار کند مایه فخر و مباهات است / زشت است، خواب دید و نوشت !

وی افزود: خیال می کنند که اگر یادواره ای به نام ساداتی برگزارشد این قومی کردن  و شهری و شهرستانی کردن شهید است!
ملک حسینی بیان داشت: آنها نمی دانند اگر یک قوم به شهدایش افتخار کند این مایه فخر و مباهات است، این یعنی افتخار به فضیلت ها، پاکی ها، انسانیت و شرف و کرامت است.
وی ادامه داد:هر انسانی باید به خودش ببالد اگر پدرش، مادرش و قوم و قبیله اش این چنین بوده اند باید به خود ببالد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: مایه فخر و افتخاراست اگر که جامعه ای یک شهید داشته باشد و باید تا ابدیت به او افتخار کند، فخر دارد قومی ایلی و طایفه ای شهیدی داشته باشد پس باید تا ابدیت به او ببالد.
وی افزود: فخر دارد که اولین شهید از تیره ای از سادات باشد و این قوم باید تا ابدیت به خود ببالد که اولین خون را در استان دادند و اولین شهید روحانی استان و حتی جنوب کشور نیز از این تیره از سادات است، این کم افتخاری نیست، افتخاری است به عظمت و کرامت انسانی و افتخاری به هر چه پاکی است.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: به کسانی که در فضای مجازی و رسانه ای قلم میزنند توصیه میکنم گاهی اوقات درسی، مقاله ای و یا کتابی بخوانند. مگر می شود خواب دید و نوشت؟ مگر می شود هرچیزی را نوشت؟ زشت است!
وی گفت: این روزها هر دروغی را می نویسند، هر تخریبی را می نویسند، هر توهینی می کنند و بنیان کرامت انسانی را فرو می ریزند. شرم آور است باید منش مان تغییر کند و انشالله تغییر خواهد کرد.
ملک حسینی اظهار داشت: ستودن شهید به هوشیاری، یکی از لطیف ترین تعابیری است که باید بر آن متمرکز شد. انسانی که زمانش را بشناسد، دشمنش را بشناسد، رهبرش را بشناسد، فرمانپذیر ولی اش باشد و کم بدهد و زیاد بستاند چنین انسانی، انسان عاقل است.

وی افزود: شهدا از برترین عقلانیت برخوردار بودند، انسانهایی که خود را، زمان را، جهان را، دشمن را، و نیز ولی خود را شناختند.
وی در ادامه عنوان کرد: امروز ما به تشیع مان و کشورمان ایران افتخار و مباهات می کنیم که توانست با چنین اصالت و عقلانیتی در جهان عزت پیدا کند. ما افتخار می کنیم به رهبری که علیرغم تفکر بسیاری از سیاسیون برای حفظ حرم های اهل بیت، حرم های عزت و کرامت، باب شهادت را باز کرد.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهداء تجسم عقلانیت هستند، سلام و درود خدا بر شهداء که شهادتشان نشان از عقلانیت و ایثارشان است، باد تا ما امروز در امنیت کامل بسر ببریم.
وی در پایان صحبت های خود گفت: تدبیر امروز چیزی جز بازگشت به انقلاب و اصول دین نیست و هرگاه این چنین شد ما پیروز هستیم، هرجا که بر مدار این آرمانها ماندیم، شرف و عزت و فتح بود، اما وقتی در زیاده خواهی ها، باند بازی ها و غرورها و نفرتها رها شدیم به وضعیتی جز این گرفتار نخواهیم شد.
لازم به توضیح است در این مراسم چهره های شناخته شده اکثریت طیف های سیاسی حضور داشتند.

گزارش و تنظیم: سید مصطفی گنجی
 
 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
شهدا رفتند تا 66 نفر میلونها دلار در بانکهای خارج بگذارند ....انها هم انها را مصادره کنند .این بود پاداش خون شهدا ....حیف صد حیف
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
پیج اینستاگرامی شهدای ایل را دنبال کنید ، آشنایی با شهدای گرانقدر ایل دشمن زیاری

https://instagram.com/shohaday_eil?utm_source=ig_profile_share&igshid=1r92yv4mnwg8z
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
درود بر دکتر کامرانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار