کد خبر: ۷۲۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 02 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس استان جلال پوران فرد گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ فقره تصادف در جاده های مواصلاتی به شهر و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست, که در مجموع ۶۹ مصدوم توسط فوریت‌های پزشکی خدمات اولیه پزشکی را دریافت کردند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: در تصادفات اعلام شده ۱۳ مورد تصادف با ۳۰ مصدوم در شهر گزارش شدو ۱۷ فقره تصادف  با ۳۹ مصدوم در جادهاو روستاهای استان توسط فوریت پزشکی پوشش  امدادی شدند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان افزود از مجموع ۹ ۶ مصدوم تصادفات در استان ۱۱ مصدوم مداوای سرپایی و ۵۸ مصدوم به بیمارستان انتقال داده شدند.
وی در بامداد امروز شنبه از امدادرسانی اورژانس سپیدار و دشت و رو به دو خانم زایمانی خبر داد گفت: زایمان اول برای خانم ۲۷ ساله ای که در روستای دلی اولاد علی مومن دچار درد زایمان شده بود که با توجه به برف‌گیر بودن منطقه پرسنل اورژانس آقایان مهدی شریف و جمال حکمتیان  بعد از ۲۰۰ متر پیاده روی در برف توانستند در منزل زایمان موفق را انجام دهند و بعد از اقدامات متناسب با نوزاد و مادر هر دو را به آمبولانس حمل کنند و  به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال دهند وی نیز در ادامه بیان کرد امداد رسانی به خانم باردار چهار ماهه دیگری در تنگ تامرادی واقع در سپیدار  که با توجه به برف‌گیر بودن منطقه تکنسین های اورژانس آقایان لشکری وپاکبازی به کمک ماشین های کمک دار هلال احمر بعد از چند ساعت توانستند خانم باردار را از آن روستا به درمانگاه سپیدار بعد از ۶ ساعت از ساعت ۹ شب الی ۳ بامداد بعداز کمک های اولیه انتقال دهند.
در گزارشی دیگر اعلام شد : بیمار دیالیزی در باغچه سادات توسط کد سادات در روز برفی10/12/97 و ماموریتی که از ساعت 17 تا 23 به طول انجامید امدادرسانی و نجات داده شد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
صد درود بر خبرگزاری تابناک جناب مهندس مرادی عزیز
که برای امدادگران و فرشتگان نجات اهمیت قایل است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار