مدیر موسسه ایثار خراسان رضوی خبر داد؛
مدیر موسسه ایثار خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۵ مرکز هتل ایثار رضوی، کانون قرآن و عترت شاهد، کلینیک و درمانگاه تخصصی شاهد، مرکز همایش ایثار و مرکز فرهنگی و رفاهی باغ ایثار طرقبه در مشهد و ۳ مرکز در شهرستانهای کاشمر، سبزوار و نیشابور در قالب کانون های فرهنگی و هنری فعالیت می کنند.
کد خبر: ۷۲۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 03 March 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، علیرضا آبکار ضمن اشاره به خدمات فرهنگی، ورزشی ، درمانی ، رفاهی و اقامتی در مراکز و کانونهای این موسسه عنوان کرد: موسسه ایثار وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است ولی شخصیت حقوقی مستقل دارد و یکی از سازمانهای زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب میگردد.

 

وی با بیان اینکه موسسه ایثار  در سال ۱۳۸۶ با هدف ارائه خدمات به خانواده شاهد و ایثارگران در کشور تشکیل شد عنوان کرد: این موسسه از سال ۱۳۹۰ در  استان خراسان رضوی شروع به فعالیت کرد.

 

وی افزود: هم اکنون ۵ مرکز هتل ایثار رضوی، کانون قرآن و عترت شاهد، کلینیک و درمانگاه تخصصی شاهد، مرکز همایش ایثار و مرکز فرهنگی و رفاهی باغ ایثار طرقبه در مشهد و ۳ مرکز در شهرستانهای کاشمر، سبزوار و نیشابور در قالب کانون های فرهنگی و هنری فعالیت می کنند.

 

مدیر موسسه ایثار خراسان رضوی با اشاره اینکه فعالیت و سیاست موسسه توسط شورای سیاستگزاری که ریاست آن را رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران استان خراسان رضوی برعهده دارد،. برنامه ریزی می شود گفت،: رسالت موسسه این است که کمک حال بنیاد شهید و امور ایتارگران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باشد که خدمات موسسه با تخفیف ۲۰ تا ۷۰ درصد ارائه میگردد در حالی که برخی خدمات برای خانواده شاهد رایگان است و موسسه اجازه دارد در صورت داشتن ظرفیت به عموم با حداقل  ۲۰ درصد تخفیف خدمت رسانی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار