کد خبر: ۷۲۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 03 March 2019
مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره اجتماعی و روابط عمومی یگان حفاظت سازمان زندان ها: مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها ، مدیر کل استان، معاونین اداره کل ، رؤسای زندان‌ها و سایر مدعوین در سالن همایش های زندان مرکزی یاسوج برگزار گردید.

 فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانها در ابتدای ورود به زندان مرکزی یاسوج از آسایشگاه بازسازی شده کارکنان وظیفه یگان حفاظت بازدید نموده و ضمن ابراز خرسندی از توجه مدیر کل استان و رئیس زندان مرکزی به وضعیت اسکان سربازان و خرید تجهیزات جدید آسایشگاهی، به دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه پرداخته و درخواست ها و مشکلات آنان را بررسی و دستورات لازم را صادر نمود.

سردار ایزدخواه سپس با حضور در سالن ورزشی زندان مرکزی دیدار پایانی مسابقات فوتسال کارکنان وظیفه زندانهای استان که بمنظور گرامیداشت فداکاری و از جان گذشتگی تعداد ۲۷ نفر از شهدای مدافع حریم امنیت برگزار شده بوده را نظاره نموده و در پایان جوائز تیم های برتر را اهداء نمود.

وی در ادامه با حضور در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان یگان حفاظت اداره کل استان از تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیری سرهنگ پاسدار سرمست دهش قدردانی نموده و سرهنگ دوم کرامت اله زارع را بعنوان فرمانده جدید یگان حفاظت معرفی نمودند.
 
تکریم و معارفه در اداره زندان های کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانها در این مراسم گفت: جناب سرهنگ دهش از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و سوابق موثری در کمیته انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی استان دارند که بمنظور ارزیابی و بررسی عملکرد و اقدامات ایشان می بایست ۳۳ سال خدمت صادقانه ایشان را مد نظر قرار دهیم که بنده از ایشان بمنظور ارائه خدمات ارزنده و تلاش مجاهدانه صمیمانه تشکر می نمایم.

وی خاطر نشان کرد: صیانت از کارکنان کادر و وظیفه یگان حفاظت و تبیین چالش ها و خطرات پیش روی آنان خصوصاً در ارتباط غیر قانونی و تبانی سربازان  با زندانیانی که از اقوام و خویشاوندان آنان می باشند ، بعهده فرماندهان و مسئولین آنان می باشد.

سردار ایزدخواه بیان داشت: تاکید و توصیه ما به فرماندهان و کارکنان تحت امر آنان توجه به انجام فرائض دینی و مذهبی، اجرای فعالیت های فرهنگی و ورزشی و پرنمودن اوقات فراغت سربازان است.

وی افزود : برخی از یگان های حفاظت ادارات کل استانی علیرغم انجام فعالیت های متنوع و اقدامات موثر در حوزه اطلاع رسانی و مستند سازی ضعیف عمل می نمایند که بخشی از این موضوع مربوط به فرماندهان محترم و بخش دیگر مربوط به عدم همکاری و حمایت سایر رده ها در جمع بندی، تدوین و ارسال مستندات می باشد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانها گفت: حدود ۷۰ درصد ادارات کل استانی در حوزه اجرای فعالیت های عمرانی و نوسازی و بازسازی آسایشگاه، سالن غذاخوری، اماکن ورزشی و فرهنگی و سایر ملزومات مورد نیاز کارکنان یگان حفاظت اقدامات مناسبی انجام داده و بعضاً چندین میلیارد تومان در این خصوص هزینه کرده اند که انتظار می رود سایر مدیران کل محترم نیز به این مقوله توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان از اهتمام و حمایت بی دریغ آقای دکتر جهانگیر ریاست سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در راستای توجه به مقوله امنیت زندانها و رسیدگی به معیشت و اسکان کارکنان وظیفه قدردانی نموده و همچنین از مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویر احمد بمنظور اجرای اقدامات متنوع و موثر طی چند سال اخیر در حوزه زیرساخت های مورد نیاز یگان حفاظت زندانهای استان تشکر نمود.

گفتنی است سردار فرمانده یگان حفاظت سازمان پس از پایان مراسم در نماز جماعت ظهر و عصر اقامه شده در اداره کل استان شرکت نموده و پس از آن اقدام به برپایی جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه آن اداره کل در محل نمازخانه نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار