تیم سایپای تهران روز یکشنبه در چارچوب بازیهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر یک مقابل تیم کاله مازندران به پیروزی رسید و میزبان را در خانه شکست داد.
کد خبر: ۷۲۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 03 March 2019

دیدار بازیکنان زرد پوش کاله مازندران و سرمه ای پوش سایپای تهران عصر امروز یکشنبه در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار شد و بازیکنان دو تیم در یک بازی جذاب، پرهیجان و نزدیک با هم رقابت کردند تا بتوانند صعود خود را به مرحله بعدی حتمی بکنند .
تیم کاله مازندران که ست نخست این دیدار را با پیروزی و موفقیت پشت سر گذاشت و توانست با نتیجه 25 بر 23 حریف را شکست دهد.
اما تیم سایپای تهران با استفاده از ظرفیت تجربه بالای بازیکنان خود ست های دوم و سوم را با پیروزی به پایان برساند بطوریکه هر دوی این ست ها نخستین امتیاز توسط تیم سایپای تهران کسب شد و این گردونه کسب امتیاز به نفع این تیم تا پایان این ست ها ادامه داشت به طوریکه ست دوم با نتیجه 25 بر 17 به نفع این تیم تهرانی خاتمه یافت.
شاگردان پیمان اکبری با بازی کم اشتباه در ست دوم توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و باخت ست نخست را در این ست جبران کنند.
همچنین در ست سوم نیز تیم سایپا توانست با کسب امتیاز 25 بر 20 حریفش را شکست بدهد .
در ست چهارم نیز با انجام یک بازی نفس گیر، تیم سایپا با 29 بر 27 توانست امتیاز این ست را نیز از آن خود بکند.
کیوان عباد زاده داور بین المللی دیدار حساس و دیدنی این دو تیم را قضاوت کرد و تنها کارت این دیدار در ست سوم به بازیکن تیم کاله مازندران داده شد.
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با حضور در میان تماشاچیان در سالن پیامبر اعظم آمل از نزدیک دیدار تیم های کاله مازندران و سایپای تهران نظاره کرد.
کاله مازندران، فولاد سیرجان، خاتم اردکان، شهرداری ورامین، دورنا ارومیه، عقاب نهاجا، شهروند اراک، پیکان تهران، سایپای تهران ، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد و شهرداری تبریز تیم های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال مردان هستند.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار