شب گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی حرف قبلی خود را پس گرفت و گفت: با وجود اشکالات متعدد اجرایی به مصوبه مجلس، دولت با جدیت آن را اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۷۲۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶ 04 March 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در آخرین روزهای بررسی بوجه 98 در مجلس ، مصوبه ای از طرف نمایندگان به تصویب رسید که میزان افزایش حقوق حقوق بگیران در سال 98 را برای دولت معین می کرد که ابتدا با واکنش های تندی مواجه شد !

بنابر این گزارش مجلس شورای اسلامی روز شنبه 11 اسفند ماه جاری برای در تعیین تکلیف "حقوق کارمندان دولت در سال 98" اِعمال 10 درصد افزایش حقوق و افزایش 400 هزار تومانی حقوق را مصوب کرد. اما پس از اعلام این مصوبه واکنش هایی از طرف نوبخت و همچنین سازمانه برنامه و بودجه در مخالفت با آن صورت گرفت.نوبخت در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، دولت نمی تواند مصوبه مجلس مبنی بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق همه کارمندان را اجرایی کند.
لاریجانی : بی جا کرده است
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز یکشنبه پارلمان طی تذکری با اشاره به مصوبه روز گذشته مجلس درباره افزایش حقوق‌ها گفت: مجلس راهکاری داد تا حقوق‌ها به عدالت نزدیک شود، یعنی کسی که ۲۰ میلیون حقوق می‌گیرد افزایش ۴ میلیونی را تجربه نکند اما این رقم نصیب بقیه حقوق بگیران نشود. وی یادآور شد: هنوز وقتی جلسه مجلس تمام نشده بود دولت اعلام کرد نمی‌تواند مصوبه مجلس درباره حقوق‌ها را اجرا کند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده فلاورجان گفت: هرکسی هر حرفی زد بر روی آن حساب باز نکنید؛ مگر کسی می‌تواند قانون را اجرا نکند؟ بی‌جا کرده این حرف را زده، زیرا وقتی قانون تصویب می‌شود باید اجرا شود.

نوبخت حرف خود را پس گرفت

شب گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی حرف قبلی خود را پس گرفت و گفت: با وجود اشکالات متعدد اجرایی به مصوبه مجلس، دولت با جدیت آن را اجرا خواهد کرد.

محمد باقر نوبخت در آخرین اظهار نظر خود درباره مصوبه مجلس برای افزایش ٤٠٠ هزار تومانی حقوق کارمندان، با انتشار توئیتی نوشت: با وجود کارشناسی بودن طرح دولت برای افزایش حقوق کارمندان و اشکالات متعدد اجرایی در مصوبه مجلس، اگر این مصوبه به قانون تبدیل شود، دولت با جدیت آن را اجرا خواهد کرد.

احترام به قانون افتخار دولت و ارائه لوایح بودجه در وقت قانونی، نماد این احترام تام و تلاش بیشینه برای اجرای آن است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
دروغگو .باور می کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار