سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: چراغ های راهنمایی شهر یاسوج خراب هستند و نصب، تعمیر و ارتقاء این چراغ ها وظیفه شهرداری است.
کد خبر: ۷۲۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 04 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،یکی از پتانسیل های بسیار ارزشمند توسعه ای در کهگیلویه و بویراحمد ، دارا بودن زمینه های خدادادی گردشگری است به گونه ای که گردشگران از هر سمتی وارد این استان شوند با جاذبه های بی بدیل و استثنایی مواجه می شوند که به جرات می توان گفت در ایران کم نظیر هستند. 
با وجود پتانسیل های بالا اما متاسفانه در بحث زیرساخت ها و اقدامات تکمیلی که بتواند انگیزه سفر دوباره گردشگران را به استان تضمین کند یا اینکه آنان را به تعریف و ترویج برای حضور دیگران منتج کند ، ضعف و کاهلی زیادی دیده می شود. 
از آنجایی که شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و منطقه ای که بیشترین گردشگران را به خود اختصاص می دهد ، بسیار اهمیت دارد لذا توجه ویژه مسئولین این شهر به زیرساخت ها بسیار مهم است . چیزی که متاسفانه در شهر یاسوج بسیار کم دیده می شود !
یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج در روزهای ورود گردشگران ، ترافیک و بی نظمی در آمد و شد خیابان های این شهر است که گویا مسئولین شهرداری چندان توجهی به آن ندارند! اخیرا و در آستانه سال نو موضوع چراغ های راهنمایی به یکی از معضلات شهر یاسوج تبدیل شده است.
خبرنگار خبرگزاری ایسنا در گزارشی به بررسی این معظل شهر یاسوج پرداخته است . در این گزارش آمده است : هر رنگ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نماد یک چیز است؛ سبز حرکت، زرد احتیاط و قرمز ایست. توجه به هر کدام از این رنگ‌ها منجر به برقراری نظم و امنیت سر چهار راه‌ها می‌شود.
 
چراغ قرمز شهرداری یاسوج جلوی گردشگران!

چند وقتی است که بعلت استاندارد و با کیفیت نبودن چراغ های راهنمایی برخی چهار راهها و میادین شهر یاسوج شاهد بروز مشکلات بسیاری در این شهر هستیم و مردم سردرگم هستند و بعضا منجر به تصادف نیز می شوند.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: چراغ های راهنمایی شهر یاسوج خراب هستند و نصب، تعمیر و ارتقاء این چراغ ها وظیفه شهرداری است.

وی با بیان اینکه چراغ های راهنمای یاسوج کارایی لازم را ندارند ، افزود: ساختار و فاز بندی چراغ های راهنمایی سطح شهر یاسوج مورد تایید ما نیست چراکه با توجه به حجم ترافیک نیستند.

سرهنگ خوشوقت بیان کرد: ساختار چراغ های راهنمایی قدیمی بوده و نیاز به استفاده از چراغ های جدید است.

وی اضافه کرد: به نظر پلیس چراغ های راهنمایی شهر یاسوج کامل خاموش شوند مردم و پلیس تکلیف خود را می دانند و دیگر موجب سردرگمی مردم نمی شوند.

نستهن مقدم، شهردار یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: جرائم رانندگی باید به شهرداری برای نگهداری و ارتقاء کیفیت چراغ های راهنمایی اختصاص داده شود

وی افزود: سیستم چراغ‌های راهنمایی شهر یاسوج قدیمی است که در پی صاعقه و بارندگی‌های پی در پی سوختند

مقدم  بیان کرد: با اصلاح جدید در زمینه پایش تصویری سطح شهر با بیش از 100دوربین مشکل چراغ های راهنمایی نیز برطرف می شوند.

وی اضافه کرد: مشکل چراغ‌های راهنمایی در چند روز آینده رفع می شوند اما برای تبدیل شدن به احسن و چراغ های جدید و دیجیتالی جایگزین شود در دستور کار شهرداری است.

بنابر این گزارس، بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسئولیت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر یاسوج به‌عهده شرکت شهرداری است که با توجه به در پیش بود تعطیلات نوروز و حضور مهمانان، مسافران و گردشگران در استان باید هر چه سریعتر و تا پیش از تعطیلات چاره ای اساسی صورت گیرد و کاری ماندگار انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار